Guia docente 2013_14
Facultade de CC. Económicas e Empresariais
Grao en Administración e Dirección de Empresas
 Materias
  Mercadotecnia sectorial
   Competencias de titulación
Código Descrición
A5 Posuír e comprender coñecementos sobre a relación entre a empresa e o seu entorno avaliando a súa repercusión na estratexia, comportamento, xestión e sustentabilidade empresarial
A6 Posuír e comprender coñecementos sobre os distintos procesos, procedementos e prácticas de xestión empresarial
A7 Posuír e comprender coñecementos sobre as principais técnicas instrumentais aplicadas ao ámbito empresarial
A9 Identificar a xeneralidade dos problemas económicos que se suscitan nas empresas, e saber utilizar os principais instrumentos existentes para a súa resolución
A10 Valorar, a partir dos rexistros relevantes de información, a situación e previsible evolución dunha empresa
A14 Elaborar os plans e políticas nas diferentes áreas funcionais das organizacións
A16 Habilidades na procura, identificación e interpretación de fontes de información económica relevante
B1 Capacidade de análise e síntese
B5 Habilidades de comunicación oral e escrita
B9 Capacidade de actuación eficaz dentro dun equipo de traballo
B10 Emitir informes de asesoramento sobre situacións concretas de empresas e mercados
B13 Capacidade de aprendizaxe e traballo autónomo
B14 Capacidade de aplicar os coñecementos teóricos e prácticos adquiridos nun contexto académico especializado
B15 Xestión persoal efectiva en termos de tempo, planificación e comportamento, motivación e iniciativa tanto individual como empresarial
B17 Responsabilidade e capacidade para asumir compromisos
B18 Compromiso ético no traballo
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000