Guia docente 2013_14
Facultade de CC. Económicas e Empresariais
Grao en Administración e Dirección de Empresas
 Materias
  Investigación comercial
Guía Materia
DATOS IDENTIFICATIVOS 2013_14
Materia Investigación comercial Código V03G020V01701
Titulación
Grao en Administración e Dirección de Empresas
Descritores Cr.totais Sinale Curso Cuadrimestre
6 OB 4 1c
Lingua de impartición
Prerrequisitos
Departamento Organización de empresas e márketing
Coordinador/a
Martínez Senra, Ana Isabel
Correo-e aimtnez@uvigo.es
Profesorado
Martínez Senra, Ana Isabel
Web
Descrición xeral (*) Investigación comercial é unha materia obrigatoria que consta dun total de 6 créditos ECTS que se corresponden con 150 horas de traballo do alumno, das cales 50 son actividades presenciais, mentres que o resto serán actividades de traballo persoal.
Esta materia pretende que o estudante comprenda a necesidade e utilidade da investigación comercial dentro do ámbito da Dirección Comercial e en calquera proceso de toma de decisións dentro da organización. Ademais trátase de que adquira unha visión ampla das diversas fontes, métodos e técnicas de recollida da información e familiarícese cos sistemas de análises e interpretación dos datos. O obxectivo final da materia é que o alumno sexa capaz de desenvolver un proceso de investigación comercial.
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000