Probas de resposta curta |
O estudante realizará unha proba de resposta curta ao concluír cada un dos catro primeiros temas. Cada tema valórase cun punto sempre que se responda adecuadamente polo menos ao 70% das cuestións. É requisito indispensable superar a proba do tema anterior para poder realizar a do seguinte. Se consegue alcanzar os 4 puntos, isto é, superar as probas do catro primeiros temas, o estudante ten a posibilidade de realizar unha proba do total da materia ao finalizar o quinto tema, que inclúe cuestións relativas aos cinco temas tratados, e que se valora con 6 puntos. |
50 |
|
B1 B2 B3 B4 B5 B10 B11 B12 B13 B14
|
C1 C7 C16
|
D3 D4 D5
|
Probas de resposta longa, de desenvolvemento |
No exame final o estudante debe demostrar ter adquirido e comprendido os contidos teóricos e prácticos do conxunto da materia. Ten un valor de 10 puntos para os estudantes que non seguisen a avaliación continua e, para os que a seguiron, o valor dependerá da cualificación obtida na avaliación continua. Isto é, se en avaliación continua unicamente supérase ata o tema 2, o exame final valórase sobre 8, mantendo os 2 puntos da avaliación continua, en xeral será (10-C), sendo C a nota alcanzada en avaliación continua. Este mesmo criterio é aplicable aos estudantes que se presenten ao exame final a pesar de superar a materia por avaliación continua.
|
50 |
|
B1 B2 B4 B5 B10 B11 B12 B13 B14
|
C1 C7 C11
|
D3 D4 D5
|
As datas dos exames pódense consultar na Web da Facultade: http://fccee.uvigo.es/organizacion-docente. O criterio de avaliación mantense na convocatoria de xullo, conservándose as notas da avaliación continua. As diferenzas entre sistemas de avaliación e metodoloxías entre os distintos centros que imparten o Grao en Administración de Empresas na Universidade de Vigo, xustifícanse pola necesaria adaptación na medición da consecución dos mesmos resultados de aprendizaxe e adquisición de iguais competencias ás diferentes organizacións docentes de cada Centro, especialmente en canto a tipo de grupos, e número medio de alumnos por grupo. |