Sinale A
|
Código |
Resultados de Formación e Aprendizaxe Específicas |
|
A1 |
CG1. Capacidade de razoamento crítico e autocrítico. |
|
A2 |
CG2. Capacidade de análise e síntese. |
|
A3 |
CG3. Utilización de criterios e métodos científicos para realizar deseños experimentais |
|
A4 |
CG4. Aprender diversas técnicas e métodos analíticos tanto no campo como no laboratorio. |
|
A5 |
CG5. Aprender a comunicar e discutir resultados en ecoloxía. |
|
A6 |
CG6. Desenvolvemento da curiosidade científica, da iniciativa e a creatividade. |
|
A7 |
CG7. Procurar, analizar e comprender información, incluíndo a capacidade de interpretación e avaliación. |
|
A8 |
CG8. Capacidade para actualizar o coñecemento de forma autónoma. |
|
A9 |
CG9. Aprender a colaborar e a traballar en equipo. |
|
A10 |
CG10. Entendemento da proxección social da ciencia. |
|
A11 |
CE1. Adquirir coñecementos sobre os termos e conceptos fundamentais de deseño experimental e de estatística. |
|
A12 |
CE2. Coñecer as técnicas de obtención, rexistro, procesado, validación e análise de datos de campo e laboratorio. |
|
A13 |
CE3. Manexar programas informáticos para o procesado e a análise espacial cuantitativa, e aplicar estas técnicas a diversas áreas da investigación como son a ecoloxía ou a dendrocronoloxía. |
|
A14 |
CE4. Comprender e manexar os aspectos básicos da nomenclatura zoolóxica. |
|
A15 |
CE5. Coñecer a diversidade animal das comunidades terrestres, mariñas e dulceacuícolas e as adaptacións aos ambientes en que viven. |
|
A16 |
CE6. Coñecer as estratexias vitais e ciclos de vida de diversos organismos en diferentes ambientes. |
|
A17 |
CE7. Coñecer e comprender a importancia das interaccións dos organismos e o ambiente. |
|
A18 |
CE8. Comprender o funcionamento dos ecosistemas terrestres, dulceacuícolas, mariños e costeiros a distintos niveis: ecosistema, comunidades e poboacións. |
|
A19 |
CE9. Coñecer os principais índices biolóxicos utilizados como ferramenta fundamental para o control da calidade de augas. |
|
A20 |
CE10. Coñecer as características dos bioindicadores e biomonitores. |
|
A21 |
CE11. Deseñar un estudo integrado de avaliación da contaminación nos ecosistemas terrestres, dulceacuícolas, mariños e costeiros, incluíndo as variables a medir e as mostras a recoller. |
|
A22 |
CE12. Coñecer e aplicar principios e técnicas para aumentar a diversidade biolóxica mediante enxeñaría ecolóxica. |
|
A23 |
CE13. Deseñar e planificar a xestión, conservación e restauración da diversidade biolóxica. |
|
A24 |
CE14. Coñecer e caracterizar os efectos dos residuos orgánicos no medio. |
|
A25 |
CE15. Aprender e coñecer os procesos e tecnoloxías para o tratamento da descontaminación e/ou reutilización dos residuos orgánicos. |
|
A26 |
CE16. Realizar estudos para coñecer os principais efectos do cambio global sobre os distintos ecosistemas, así como os que se prevé que ocorrerán no futuro. |
Sinale B
|
Código |
Resultados de Formación e Aprendizaxe Transversais |