Guia docente 2015_16
Facultade de Bioloxía
Máster Universitario en Profesorado en Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensino de Idiomas. Especialidade: Linguas e Literaturas. Linguas Estranxeiras
 Materias
  Didáctica da Ensinanza das Linguas Estranxeiras
   Bibliografía. Fontes de información

Lexislación vixente na Comunidade Autónoma de Galicia

AITKEN, R., Teaching Tenses, Walton-on-Thames: Nelson, 1992. 

BESTARD MONROIG, J. & PEREZ MARTIN, C., La didáctica de la lengua inglesa. Fundamentos lingüísticos y metodológicos, Madrid: Síntesis, 1992. 

BENTLEY, K. (2010): The TKT (Teaching Knowledge Test) course : CLIL Module (Content and Language Integrated Learning), Cambridge, Cambridge University Press.

BOYER, H. et al. (1990): Nouvelle introduction à la didactique du FLE, Paris, Clé International.

CANALE; M: (1983) From communicative competence to communicative language.Traducción española:De la competencia comunicativa a la pedagogía comunicativa del lenguaje.

CONSELLO DE EUROPA (2001): Marco europeo común de referencia para as linguas: aprendizaxe, ensino, avaliación, Santiago de Compostela, Xunta de Galicia.

CONSELLERÍA DE EDUCACIÓN E ORDENACIÓN UNIVERSITARIA (2008): Lexislación da Educación Secundaria Obrigatoria en Galicia, Santiago de Compostela, Xunta de Galicia.

COURTILLON, J. (2003): Élaborer un cours de FLE, Paris, Hachette.

CRANMER, D. & LAROY C., Musical Openings. Using music in the language classroom, Harlow: Longman, 1992.  

CUQ, J. P. (1996): Une introduction à la didactique de la grammaire en français langue étrangère, Paris, Didier-Hatier.

CUQ, J. P. et GRUCA, I. (2009): Cours didactique du français langue étrangère et seconde, Grenoble, Presses Universitaires de Grenoble.

CYR, P. et GERMAIN, C. (1998) : Les stratégies d’apprentissage, Paris, Clé-International.

DALE L. et TANNER, R. (2012): CLIL activities : a resource for subject and language teachers, Cambridge, Cambridge University Press.

EQUIPO PYGMALION, Intersubject Activities. Actividades de inglés en relación con otras áreas, Madrid: Narcea, 1992. 

GERMAIN, C. (1991): Le point sur l’approche communicative en didactique des langues, Canada-Québec, Centre éducatif et culturel.

HANCOCK, M. Singing Grammar. Teaching grammar through songs. Cambridge: C.U.P., 1998 (+ 2 cass.).  

HERNÁNDEZ, H. (1989): Diseñar y enseñar. Teorías y técnicas de la programación del proyecto docente. Narcea. Madrid

HIRSCHPRUNG, N. (2005): Apprendre et Enseigner avec le Multimedia, Paris, Hachette.

HOWARD-WILLIAMS, D. & HERD, C., Word Games with English, 2 & 3, Oxford: Heinemann, 1986. 

LASAGABASTER, D. e RUÍZ, Y. —eds.— (2010): CLIL in Spain: Implementation, Results and Teacher Training. Newcastle upon Tyne, Cambridge Scholars Publishing.

NOËL-JOTHY, F. et SAMPSONIS, B. (2006): Certifications et outils d'évaluation en FLE, Paris, Hachette.

PORCHER, L. (2004): L’enseignement des langues étrangères, Paris, Hachette.

PUREN, C. (1988): Histoire des méthodologies de l’enseigenement des langues, Paris, Nathan-Clé International.

SAN ISIDRO, F.X. —coord.— (2009): CLIL: Integrando linguas "a través" do currículo, Santiago de Compostela, Xunta de Galicia.

SAN ISIDRO, F.X. —coord.— (2011): Materiais plurilingües 3.0: Formación, creación e difusión, Santiago de Compostela, Xunta de Galicia.

VELTCHEFF C. et HILTON, S. (2003): L’évaluation en FLE, Paris, Hachette.

VÉRONIQUE, D. et alii (2009): L'acquisition de la grammaire du français, langue étrangère, Paris, Didier.

VIGNER, G. (2004): La grammaire en FLE, Paris, Hachette.

WEISS, F. (2002): Jouer, communiquer, apprendre. Paris, Hachette.

YAICHE, F. (1996) : Les simulations globales, mode d’emploi, Paris, Hachette.

OXFORD R. (1990) Language learning strategies.

PEREZ RULL, J.C. (1987). El ordenador en el aula de idiomas. Cuadernos de pedagogía

FERNANDEZ SIERRA, J. (1995) . El trabajo docente y psicopedagócico en Educación Secundaria.

Adaptacións curriculares. Un enfoque dende a práctica educativa (Xunta de Galicia)
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000