Resultados previstos na materia |
Tipoloxía |
Resultados de Formación e Aprendizaxe |
Identificar, analizar e caracterizar mostras de orixe biolóxica, incluídas as de orixe humana, e as súas posibles anomalías |
|
A3
|
|
Avaliar e interpretar actividades metabólicas primarias e secundarias relacionadas cos procesos de desintoxicación e biorremediación |
|
A6
|
|
Avaliar o funcionamento de sistemas fisiolóxicos interpretando parámetros vitais afectados por procesos contaminantes e analizar os seus efectos toxicolóxicos |
|
A8
|
|
Analizar e interpretar as adaptacións dos seres vivos ao medio baixo situacóns de estrés por contaminación ou vequiido de residuos |
|
A10
|
|
Mostrar, caracterizar, evaluar, restaurar e xerir recursos naturais e biolóxicos afectados por verquidos contaminantes e de residuos |
|
A11
|
|
Avaliar os impactos ambientais causados por contaminantes e residuos. Diagnosticar e solucionar ditos problemas medioambientais |
|
A13
|
|
Realizar análise, control e depuración das augas |
|
A14
|
|
Identificar, xerir e comunicar riscos agroalimentarios e ambientais relacionados con procesos de contaminación e toxicoloxía |
|
A19
|
|
Realizar e interpretar bioensaios e diagnósticos biolóxicos en función dos coñecementos adquiridos |
|
A21
|
|
Identificar, caracterizar e utilizar bioindicadores |
|
A22
|
|
Desenvolver, xerir e aplicar técnicas de control biolóxico relativos a procesos de contaminación |
|
A23
|
|
Obter información, avaliar e interpretar resultados |
|
A25
|
|
Coñecer e manexar a metodoloxía, instrumentación científico-técnica e as técnicas propias de análise da contaminación, tratamento de residuos e toxicoloxía |
|
A31
|
|
Manexar a terminoloxía e conceptos inherentes á contaminación |
|
A32
|
|
Comprender a proxección social dla contaminación e a súa importancia no ámbito profesional do biólogo |
|
A33
|
|
Desenvolver a capacidade de análise e síntese |
saber facer | Saber estar / ser |
|
|
B1
|
Adquirir a capacidade de organizar e planificar as tarefas e o tempo |
|
|
B2
|
Desenvolver habilidades de comunicación oral e escrita |
saber facer | Saber estar / ser |
|
|
B3
|
Saber buscar e interpretar información procedente de fontes diversas |
|
|
B6
|
Traballar en colaboración ou formando equipos de carácter interdisciplinar |
saber facer | Saber estar / ser |
|
|
B9
|
Desenvolver o razoamento crítico |
saber facer | Saber estar / ser |
|
|
B10
|
Sensibilización polos temas medioambientais |
|
|
B13
|
Adquirir habilidades nas relacións interpersoais |
|
|
B14
|