Guia docente 2011_12
Facultade de Bioloxía
Grao en Bioloxía
 Materias
  Xenética I
   Atención personalizada
Metodoloxías Descrición
Prácticas de laboratorio (*)Unha das competencias que o alumno universitario debe conseguir ao longo da súa formación é a capacidade de traballar de forma autónoma. É necesario proporcionarlle actividades non *presenciales que o orienten nesta aprendizaxe. Para que a aprendizaxe realícese de acordo á marcha do curso utilizarase un *portafolio *digital a través da plataforma de *teledocencia TEMA. Esta plataforma está creada a partir da ferramenta *Claroline e permite a creación de exercicios *on-*line tipo *test ou preguntas curtas, o depósito de documentos tanto por parte do alumno como do profesor e ademais permite establecer prazos para a *ejecución das tarefas e proporciona estatísticas sobre documentos descargados e os tempos de utilización dos recursos. A plataforma TEMA permite crear un e-*portafolio que se organiza a través da opción patrón de aprendizaxe. Para cada unidade *temática hai un cartafol de aprendizaxe onde o alumno atopará na pantalla principal os obxectivos de aprendizaxe da unidade e á dereita as *sub-cartafois coas tarefas que debe completar. Os documentos ou cartafois que atopará nas diferentes unidades *temáticas son:• Cartafol coas proxeccións das clases de teoría.• Cartafol coas lecturas *complementarias e outros documentos que lle serán útiles para estudar e completar as clases teóricas como vídeos, enlaces a páxinas *web, apuntes, capítulos de libros, etcétera.• Cartafol de prácticas onde se detallan os *protocolos que se seguirán no laboratorio ou na sala de ordenadores e onde se deben subir os resumos elaborados.• Documento cos problemas que debe realizar para completar e aplicar os coñecementos.• Cartafol para incorporar os resumos de actividades realizadas sinalando as dificultades atopadas.• Exame de *autoevaluación.• Exame “en liña”.A utilización destes recursos por parte dos alumnos e o seu *seguimiento *personalizado durante as *tutorias por parte do profesor permite, na media do posible, xustificar que o alumno dedica as horas que se estiman necesarias para completar, estudar e traballar cada unha das unidades *temáticas.
Prácticas autónomas a través de TIC (*)Unha das competencias que o alumno universitario debe conseguir ao longo da súa formación é a capacidade de traballar de forma autónoma. É necesario proporcionarlle actividades non *presenciales que o orienten nesta aprendizaxe. Para que a aprendizaxe realícese de acordo á marcha do curso utilizarase un *portafolio *digital a través da plataforma de *teledocencia TEMA. Esta plataforma está creada a partir da ferramenta *Claroline e permite a creación de exercicios *on-*line tipo *test ou preguntas curtas, o depósito de documentos tanto por parte do alumno como do profesor e ademais permite establecer prazos para a *ejecución das tarefas e proporciona estatísticas sobre documentos descargados e os tempos de utilización dos recursos. A plataforma TEMA permite crear un e-*portafolio que se organiza a través da opción patrón de aprendizaxe. Para cada unidade *temática hai un cartafol de aprendizaxe onde o alumno atopará na pantalla principal os obxectivos de aprendizaxe da unidade e á dereita as *sub-cartafois coas tarefas que debe completar. Os documentos ou cartafois que atopará nas diferentes unidades *temáticas son:• Cartafol coas proxeccións das clases de teoría.• Cartafol coas lecturas *complementarias e outros documentos que lle serán útiles para estudar e completar as clases teóricas como vídeos, enlaces a páxinas *web, apuntes, capítulos de libros, etcétera.• Cartafol de prácticas onde se detallan os *protocolos que se seguirán no laboratorio ou na sala de ordenadores e onde se deben subir os resumos elaborados.• Documento cos problemas que debe realizar para completar e aplicar os coñecementos.• Cartafol para incorporar os resumos de actividades realizadas sinalando as dificultades atopadas.• Exame de *autoevaluación.• Exame “en liña”.A utilización destes recursos por parte dos alumnos e o seu *seguimiento *personalizado durante as *tutorias por parte do profesor permite, na media do posible, xustificar que o alumno dedica as horas que se estiman necesarias para completar, estudar e traballar cada unha das unidades *temáticas.
Titoría en grupo (*)Unha das competencias que o alumno universitario debe conseguir ao longo da súa formación é a capacidade de traballar de forma autónoma. É necesario proporcionarlle actividades non *presenciales que o orienten nesta aprendizaxe. Para que a aprendizaxe realícese de acordo á marcha do curso utilizarase un *portafolio *digital a través da plataforma de *teledocencia TEMA. Esta plataforma está creada a partir da ferramenta *Claroline e permite a creación de exercicios *on-*line tipo *test ou preguntas curtas, o depósito de documentos tanto por parte do alumno como do profesor e ademais permite establecer prazos para a *ejecución das tarefas e proporciona estatísticas sobre documentos descargados e os tempos de utilización dos recursos. A plataforma TEMA permite crear un e-*portafolio que se organiza a través da opción patrón de aprendizaxe. Para cada unidade *temática hai un cartafol de aprendizaxe onde o alumno atopará na pantalla principal os obxectivos de aprendizaxe da unidade e á dereita as *sub-cartafois coas tarefas que debe completar. Os documentos ou cartafois que atopará nas diferentes unidades *temáticas son:• Cartafol coas proxeccións das clases de teoría.• Cartafol coas lecturas *complementarias e outros documentos que lle serán útiles para estudar e completar as clases teóricas como vídeos, enlaces a páxinas *web, apuntes, capítulos de libros, etcétera.• Cartafol de prácticas onde se detallan os *protocolos que se seguirán no laboratorio ou na sala de ordenadores e onde se deben subir os resumos elaborados.• Documento cos problemas que debe realizar para completar e aplicar os coñecementos.• Cartafol para incorporar os resumos de actividades realizadas sinalando as dificultades atopadas.• Exame de *autoevaluación.• Exame “en liña”.A utilización destes recursos por parte dos alumnos e o seu *seguimiento *personalizado durante as *tutorias por parte do profesor permite, na media do posible, xustificar que o alumno dedica as horas que se estiman necesarias para completar, estudar e traballar cada unha das unidades *temáticas.
Probas Descrición
Probas prácticas, de execución de tarefas reais e/ou simuladas. (*)Unha das competencias que o alumno universitario debe conseguir ao longo da súa formación é a capacidade de traballar de forma autónoma. É necesario proporcionarlle actividades non *presenciales que o orienten nesta aprendizaxe. Para que a aprendizaxe realícese de acordo á marcha do curso utilizarase un *portafolio *digital a través da plataforma de *teledocencia TEMA. Esta plataforma está creada a partir da ferramenta *Claroline e permite a creación de exercicios *on-*line tipo *test ou preguntas curtas, o depósito de documentos tanto por parte do alumno como do profesor e ademais permite establecer prazos para a *ejecución das tarefas e proporciona estatísticas sobre documentos descargados e os tempos de utilización dos recursos. A plataforma TEMA permite crear un e-*portafolio que se organiza a través da opción patrón de aprendizaxe. Para cada unidade *temática hai un cartafol de aprendizaxe onde o alumno atopará na pantalla principal os obxectivos de aprendizaxe da unidade e á dereita as *sub-cartafois coas tarefas que debe completar. Os documentos ou cartafois que atopará nas diferentes unidades *temáticas son:• Cartafol coas proxeccións das clases de teoría.• Cartafol coas lecturas *complementarias e outros documentos que lle serán útiles para estudar e completar as clases teóricas como vídeos, enlaces a páxinas *web, apuntes, capítulos de libros, etcétera.• Cartafol de prácticas onde se detallan os *protocolos que se seguirán no laboratorio ou na sala de ordenadores e onde se deben subir os resumos elaborados.• Documento cos problemas que debe realizar para completar e aplicar os coñecementos.• Cartafol para incorporar os resumos de actividades realizadas sinalando as dificultades atopadas.• Exame de *autoevaluación.• Exame “en liña”.A utilización destes recursos por parte dos alumnos e o seu *seguimiento *personalizado durante as *tutorias por parte do profesor permite, na media do posible, xustificar que o alumno dedica as horas que se estiman necesarias para completar, estudar e traballar cada unha das unidades *temáticas.
Resolución de problemas e/ou exercicios (*)Unha das competencias que o alumno universitario debe conseguir ao longo da súa formación é a capacidade de traballar de forma autónoma. É necesario proporcionarlle actividades non *presenciales que o orienten nesta aprendizaxe. Para que a aprendizaxe realícese de acordo á marcha do curso utilizarase un *portafolio *digital a través da plataforma de *teledocencia TEMA. Esta plataforma está creada a partir da ferramenta *Claroline e permite a creación de exercicios *on-*line tipo *test ou preguntas curtas, o depósito de documentos tanto por parte do alumno como do profesor e ademais permite establecer prazos para a *ejecución das tarefas e proporciona estatísticas sobre documentos descargados e os tempos de utilización dos recursos. A plataforma TEMA permite crear un e-*portafolio que se organiza a través da opción patrón de aprendizaxe. Para cada unidade *temática hai un cartafol de aprendizaxe onde o alumno atopará na pantalla principal os obxectivos de aprendizaxe da unidade e á dereita as *sub-cartafois coas tarefas que debe completar. Os documentos ou cartafois que atopará nas diferentes unidades *temáticas son:• Cartafol coas proxeccións das clases de teoría.• Cartafol coas lecturas *complementarias e outros documentos que lle serán útiles para estudar e completar as clases teóricas como vídeos, enlaces a páxinas *web, apuntes, capítulos de libros, etcétera.• Cartafol de prácticas onde se detallan os *protocolos que se seguirán no laboratorio ou na sala de ordenadores e onde se deben subir os resumos elaborados.• Documento cos problemas que debe realizar para completar e aplicar os coñecementos.• Cartafol para incorporar os resumos de actividades realizadas sinalando as dificultades atopadas.• Exame de *autoevaluación.• Exame “en liña”.A utilización destes recursos por parte dos alumnos e o seu *seguimiento *personalizado durante as *tutorias por parte do profesor permite, na media do posible, xustificar que o alumno dedica as horas que se estiman necesarias para completar, estudar e traballar cada unha das unidades *temáticas.
Cartafol/dossier (*)Unha das competencias que o alumno universitario debe conseguir ao longo da súa formación é a capacidade de traballar de forma autónoma. É necesario proporcionarlle actividades non *presenciales que o orienten nesta aprendizaxe. Para que a aprendizaxe realícese de acordo á marcha do curso utilizarase un *portafolio *digital a través da plataforma de *teledocencia TEMA. Esta plataforma está creada a partir da ferramenta *Claroline e permite a creación de exercicios *on-*line tipo *test ou preguntas curtas, o depósito de documentos tanto por parte do alumno como do profesor e ademais permite establecer prazos para a *ejecución das tarefas e proporciona estatísticas sobre documentos descargados e os tempos de utilización dos recursos. A plataforma TEMA permite crear un e-*portafolio que se organiza a través da opción patrón de aprendizaxe. Para cada unidade *temática hai un cartafol de aprendizaxe onde o alumno atopará na pantalla principal os obxectivos de aprendizaxe da unidade e á dereita as *sub-cartafois coas tarefas que debe completar. Os documentos ou cartafois que atopará nas diferentes unidades *temáticas son:• Cartafol coas proxeccións das clases de teoría.• Cartafol coas lecturas *complementarias e outros documentos que lle serán útiles para estudar e completar as clases teóricas como vídeos, enlaces a páxinas *web, apuntes, capítulos de libros, etcétera.• Cartafol de prácticas onde se detallan os *protocolos que se seguirán no laboratorio ou na sala de ordenadores e onde se deben subir os resumos elaborados.• Documento cos problemas que debe realizar para completar e aplicar os coñecementos.• Cartafol para incorporar os resumos de actividades realizadas sinalando as dificultades atopadas.• Exame de *autoevaluación.• Exame “en liña”.A utilización destes recursos por parte dos alumnos e o seu *seguimiento *personalizado durante as *tutorias por parte do profesor permite, na media do posible, xustificar que o alumno dedica as horas que se estiman necesarias para completar, estudar e traballar cada unha das unidades *temáticas.
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000