Guia docente 2011_12
Facultade de Bioloxía
Grao en Bioloxía
 Materias
  Xenética I
   Metodoloxía docente
Metodoloxías   ::  Guia de metodoloxias docentes
  Descrición
Actividades introdutorias O obxectivo é definir e centrar a *asignatura de Xenética describindo o método de traballo que se vai a seguir
Sesión maxistral As leccións *magistrales da *programación docente están organizadas en leccións, cada unha de 50 minutos de duración. Na maioría dos casos dedicaranse a explicar e desenvolver os conceptos e metodoloxías básicos pero debido á limitación de tempo deberán ser completadas con traballo autónomo do alumno mediante libros de texto, lecturas *complementarias, *animaciones de ordenador e a consulta de páxinas *web de referencia.
Titoría en grupo As *tutorías en grupos de 4- 6 alumnos permiten un *seguimiento *personalizado da aprendizaxe autónoma á vez que son un mecanismo para que consulten as dúbidas e fagan ao profesor *partícipe das súas dificultades
Resolución de problemas e/ou exercicios As clases de problemas teñen como misión básica integrar e aplicar os coñecementos adquiridos nas clases teóricas. Nunha ciencia experimental como a Xenética a aprendizaxe baseada en problemas é un recurso *didáctico esencial.
Prácticas de laboratorio A misión destas clases de laboratorio é a de presentar ao alumno da forma máis real posible o carácter experimental da asignatura.
Prácticas autónomas a través de TIC Unha das competencias que o alumno universitario debe conseguir ao longo da súa formación é a capacidade de traballar de forma autónoma. É necesario proporcionarlle actividades non presenciales que o orienten nesta aprendizaxe. Para que a aprendizaxe realícese de acordo á marcha do curso utilizarase un portafolio digital a través da plataforma de teledocencia TEMA
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000