Guia docente 2014_15
Facultade de Bioloxía
Grao en Bioloxía
 Materias
  Botánica II: Arquegoniadas
   Competencias de materia
Resultados previstos na materia Tipoloxía Resultados de Formación e Aprendizaxe
Obter, manexar, conservar, describir e identificar mediante claves dicotómicas Briófitas, Pteridófitas e Espermatófitas
saber
saber facer
A1
B2
B3
Recoñecer os niveles de organización de Briófitas, Pteridófitas e Espermatófitas
saber
saber facer
A2
B1
B6
Mostrear, caracterizar, analizar e interpretar o comportamento dos taxóns de Briófitas, Pteridófitas e Espermatófitas no ecosistema
saber facer
A9
A11
B1
B13
Analizar e interpretar o comportamento ecolóxico e adaptacións ao medio ambiente de Briófitas, Pteridófitas e Espermatófitos
saber facer
A10
B6
B13
Catalogar Briófitas, Pteridófitas e Espermatófitas
saber facer
A12
B2
B6
Identificar e/ou diagnosticar e propoñer solucións a riscos e problemas agro- e medioambientais
saber facer
A13
A19
B6
B10
Realizar interpretación da paisaxe
saber facer
A15
B1
Identificar, caracterizar, e utilizar plantas arquegoniadas como bioindicadores
saber
A22
B10
Deseñar modelos de procesos biolóxicos referidos a plantas arquegoniadas
saber
A24
B1
Obter información, desenvolver experimentos e interpretar resultados
saber facer
A25
B16
Saber divulgar e ensinar coñecementos correspondentes a plantas arquegoniadas
saber facer
A28
B3
B14
Manexar a metodoloxía, a instrumentación e as técnicas propias de traballo con plantas arquegoniadas e coñecer e manexar os conceptos e a terminoloxía propios deste grupo de plantas
saber
saber facer
A31
A32
B1
Comprender a proxección social das arquegoniadas e a utilidade no ámbito profesional do biólogo
saber
A33
B13
B17
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000