2. Os métodos de investigación |
2.1. A metodoloxía clásica (*afasias, potenciais evocados, etc.) 2.2. Novos métodos de investigación (*neuroimagen: *PET, *fMRI, *TDI [*tractografía]) 2.3. As correlacións *neuro-*psicolingüísticas |
4. Aplicacións da *Psicolingüística ao ensino de linguas
|
5.1. Características do aprendiz e condicións da aprendizaxe 5.2. Conceptos fundamentais e metodoloxía para o estudo 5.2.1. Análise *contrastivo, análise de erros, *interlengua 5.2.2. Secuencias de desenvolvemento 5.2.3. Cuestións de influencia da *LM 5.3. A adquisición e procesamento das segundas linguas e estranxeiras 5.3.1. Notas sobre a especialización *hemisférica 5.3.2. Produción e percepción/comprensión dos sons 5.3.3. O léxico e a *semántica 5.3.4. A sintaxe e a morfoloxía 5.3.5. O pragmático |