Guia docente 2017_18
Facultade de Filoloxía e Tradución
Grao en Linguas Estranxeiras
 Materias
  Variación e cambio do primeiro idioma estranxeiro: Inglés
   Avaliación
  Descrición Cualificación Resultados de Formación e Aprendizaxe
Resolución de problemas Participación e implicación do alumnado nas sesións presenciais: atención, comentarios e preguntas ao fío das explicacións e resolución de actividades encomendadas. Os exercicios poden, con ou sen previo aviso, ser puntuados pola profesora. 5 B7
Traballo tutelado O alumnado, de maneira individual ou en grupo, elabora un documento sobre a temática da materia ou prepara seminarios, investigacións, memorias, ensaios, resumos de lecturas, conferencias, etc. 25 A3
B6
B8
B9
C101
Resolución de problemas e /ou exercicios de forma autónoma Resolución de exercicios, problemas ou pequenos traballos que o alumnado realizará de forma autónoma fóra da aula e que, con ou sen previo aviso, serán puntuados pola profesora. 10 B6
C96
C98
C99
C101
Outras Proba final cun compoñente teórico-práctico que incluirá preguntas curtas e longas sobre os contidos teóricos e a súa aplicación práctica. 60 A4
B3
B4
B6
B8
C95
C96
C97
C101
C104
 
Outros comentarios sobre a Avaliación

A avaliación continua permite ao alumnado demostrar i) a comprensión dos
cambios maiores que afectan á evolución da lingua inglesa, ii) a súa habilidade
para analizar datos e presentar un argumento de xeito claro e conciso.

O progreso do alumnado será
avaliado por medio dun exame final (60% da cualificación final) que medirá a
súa capacidade de aplicar o coñecemento teórico sobre os aspectos lingüísticos
explicados nas clases maxistrais e seminarios a un número de casos prácticos de
la historia da Lingua Inglesa. Proporcionarase ao alumnado información detallada
sobre os criterios de avaliación. O exame terá lugar durante o período de
exames de maio (na data oficial determinada polo decanato). Cada estudante debe
acadar un resultado non inferior ao 40% no exame para aprobar o curso.

O curso incluirá tamén un traballo escrito (25%) e exercicios periódicos
durante o curso (10% da cualificación final), que serán corrixidos polo
profesorado. Haberá que entregar o traballo en maio 2018 ( a data precisa será
acordada co alumnado). O traballo escrito debe: i) comezar e desenvolver unha
tese ben definida até unha conclusión clara, ii) conter como mínimo tres
referencias, iii) ser escrita telemáticamente.

A profesora tamén terá en conta a participación en clase, non só a
asistencia regular senón tamén as intervencións en discusións e os exercicios
de traballo persoal (5% da cualificación final).

Se espera do alumnado honestidade académica en todo momento durante o curso.
Unha conduta académica irregular (incluíndo, copia, plaxio, fraude, e a presentación
de todo tipo de traballo ou material realizado en todo ou en parte por persoas
alleas) non será tolerada e será penalizada cun cero no exercicio en cuestión
ou no curso.

O alumnado que non poida seguir as clases dun xeito regular debe poñerse en
contacto coa profesora ao comezo do curso (durante as dúas primeiras semanas). Será
avaliado nun único exame polo 100% da cualificación durante o período de
exames de avaliación única na data fixada polo decanato. De todos os xeitos, recomendáselle
a asistencia á sesión presenciais sempre que sexa posible e visitar a páxina
faitic do curso de xeito regular.

SEGUNDA EDICIÓN DE ACTAS (XULLO)

O alumnado que non supere a materia na primeira edición de actas poderá ser avaliado
outra vez por medio dun exame final polo 100% da cualificación na data oficial
determinada polo decanato durante o período de exames de xullo.

The assessment enables students to demonstrate:
i) their understanding of the major changes affecting the development
of English; ii) their ability to analyse data and present a clear and
concise argument. 

The students’ progress will
be evaluated on the basis of a final examination (60% of the final
grade), which will assess their ability to apply their theoretical
knowledge about the linguistic features explained in the lectures and
seminars to a number of practical cases from the history of English.
Students will be given in advance detailed information regarding the
test procedures. The exam will be held during the exam period in May (on
the official date determined by the deanery). Students must score at
least 40% in the exam to be able to pass the course.

Other
coursework will include a written paper (25%) as well as periodical
assignments (10% of the final grade), which will be marked by the
lecturer. The paper will be due in May 2017 (date to be agreed with
students). It must i) begin with a clear thesis and develop it to a
clear conclusion, ii) contain at least three sources, iii) be
computer-typed. 

The lecturer will also take
into consideration class participation, including not only regular
attendance but also involvement in discussions and homework assignments
(5% of the final grade).

Integrity in
academic work is expected of all students at all times in this course.
Academic misconduct (including cheating, plagiarism, collusion, the
submission for credit of any work or materials that are attributable in
whole or in part to another person) will not be tolerated and will be
penalised with a zero grade in the assignment in question or in the
course. 

Those students who cannot attend classes on
a regular basis must contact the instructor at the beginning of the
course (within the first two weeks). They will be evaluated on the basis
of a final exam only during the exam period in May (on the official
date determined by the deanery). They are encouraged to attend classes
whenever possible and visit the subject web site at faitic regularly. 

Students on extraordinary resits (July)
will be evaluated on the basis of a final examination to be held on the
date determined by the deanery during the July exam period.

Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000