Guia docente 2016_17
Facultade de CC. Sociais e da Comunicación
Máster Universitario en Dirección Pública e Liderado Institucional
 Materias
  Traballo Fin de Máster
   Resultados de aprendizaxe
Resultados previstos na materia Resultados de Formación e Aprendizaxe
Posuír e comprender coñecementos que acheguen unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación. A1
Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornas novas ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo. A2
Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos. A3
Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións, e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan, a públicos especializados e non especializados dun modo claro e sen ambigüidades. A4
Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun modo que haberá de ser en gran medida *autodirigido ou autónomo. A5
Capacidade de fomentar, en contextos académicos e profesionais, o avance do coñecemento no campo da xestión pública a través dunha investigación orixinal. B1
Capacidade de analizar, sintetizar e integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos con información limitada. B2
Capacidade de realizar reflexións e análises críticas sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos. B3
Habilidade para recuperar e analizar información de diversas fontes B4
Habilidade de aplicar coñecementos adquiridos nun traballo concreto ou nun proceso de investigación. B5
Habilidade para deseñar, crear, desenvolver e emprender proxectos innovadores no ámbito da xestión pública e das ciencias sociais en xeral. B6
Capacidade para xerar novas ideas (creatividade) que permita o avance do coñecemento da xestión pública. B7
Capacidade para resolver problemas en contornas novas ou pouco coñecidos relacionados coa xestión pública. B8
Coñecer e aplicar a metodoloxía e deseño de investigación empírica nas ciencias sociais así como as súas principais técnicas cualitativas e cuantitativas. C1
Entender os fundamentos da xestión de información e documentación para o desenvolvemento, elaboración e defensa dunha investigación no ámbito das ciencias sociais tanto en castelán como en inglés. C2
Coñecer as principais teorías políticas contemporáneas de forma exhaustiva. C3
Coñecer os problemas asociados á práctica política nas democracias actuais. C4
Coñecer o estado actual dos estudos en Ciencia política e da administración. C5
Coñecer os efectos da globalización na política e sociedade. C6
Coñecer as principais paradigmas e enfoques teóricos tanto clásicos como actuais sobre dirección e xestión pública baixo unha perspectiva interdisciplinar de forma sistemática e profunda. C7
Coñecer as teorías actuais sobre liderado, fundamentalmente público. C8
Proporcionar, no curso dunha investigación, unha perspectiva teórica nova para entender e explicar un fenómeno do ámbito da dirección e xestión pública. C9
Coñecer os compoñentes e lóxica interna de cada unha das fases das políticas públicas de forma exhaustiva. C10
Xestionar e dirixir equipos de persoas seguindo os instrumentos proporcionados pola literatura especializada. C11
Coñecer as fontes teóricas e estratexias de negociación como medio para alcanzar acordos. C12
Deseñar, desenvolver e avaliar proxectos de goberno e administración electrónica. C13
Coñecer o papel fundamental que desempeñan as persoas dentro dunha organización como suxeitos de coñecemento para alcanzar a súa excelencia. C14
Coñecer o valor xerado polas organizacións públicas a través da súa estrutura e procesos de financiamento e *presupuestación C15
Capacidade de argumentar e defender ideas en base a criterios científicos. D1
Capacidade de crítica e auto-crítica. D2
Capacidade de traballo en equipo interdisciplinar. D3
Capacidade para comunicarse con expertos do mesmo campo e doutros campos afíns, así como con públicos non especializados. D4
Habilidade de aprendizaxe *autodirigido e traballo autónomo no campo das ciencias sociais. D5
Compromiso pola calidade, o rigor, a responsabilidade e a honestidade no desenvolvemento do traballo así como nos seus resultados. D6
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000