Guia docente 2017_18
Facultade de CC. Sociais e da Comunicación
Máster Universitario en Dirección de Arte en Publicidade
 Materias
  Produción Publicitaria Audiovisual
   Avaliación
  Descrición Cualificación Resultados de Formación e Aprendizaxe
Prácticas de laboratorio Tras explicación do programa de edición audiovisual AVID elabórase unha montaxe dunhas pezas publicitaria. 15 A2
C1
C8
C14
C17
D1
Aprendizaxe baseado en proxectos PROXECTO PUBLICITARIO AUDIOVISUAL. Se elaboración dunha peza para un produto, servizo ou idea real ou ficticia para a súa inserción en xanelas de difusión. 75 C3
C10
C12
C13
D5
Lección maxistral Sesión maxistral Avaliarase a aplicación práctica dos contidos abordados nun traballo que se entrega tras a impartición do módulo. 10 C1
C9
C13
C14
D5
 
Outros comentarios sobre a Avaliación
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000