Resultados previstos na materia |
Resultados de Formación e Aprendizaxe |
Ser capaz de entender, en inglés, conferencias simples, coloquios e relatorios académicos sobre temas médicos o sanitarios |
|
|
|
|
Aplicar técnicas e procesos creativos publicitarios, tanto a nivel teórico como práctico en medios non convencionais.
|
|
|
C8
|
|
Identificación de recursos, elementos, métodos e procedementos utilizados en todo proceso de creatividade publicitaria en medios *below *the *line.
|
|
|
C9
|
|
Capacidade teórico-práctica na creación, elaboración e desenvolvemento dun orixinal publicitario no marco dunha estratexia corporativa global.
|
|
|
C10
|
|
Coñecementos básicos para situar a actividade publicitaria nun contexto de competencia local, nacional e internacional, incidindo na importancia das técnicas creativas como un activo publicitario diferencial. |
|
|
C11
|
|
Crear e desenvolver ideas de proxectos no ámbito publicitario dentro dunha estratexia corporativa.
|
|
|
C12 C13
|
|
Deseñar mensaxes creativas eficaces no marco dunha estratexia publicitaria *predefinida e aplicada a medios non convencionais.
|
|
|
C13
|
|
Adaptarse ás esixencias creativas dos clientes que requiren a contratación dun servizo publicitario.
|
|
|
C15
|
|
Adaptar unha mensaxe publicitaria aos seus distintos públicos.
|
|
|
C16
|
|
Adaptar un orixinal publicitario ás necesidades creativas e de produción de cada un dos medios publicitarios.
|
|
|
C17
|
|
Analizar campañas publicitarias desde un punto de vista crítico, atendendo aos parámetros básicos da análise creativa publicitario, considerando as mensaxes *icónicos como textos e produtos das condicións *sociopolíticas e culturais dunha época histórica determinada. |
|
|
C18
|
|
Capacidade para crear e desenvolver contidos e proxectos innovadores que poidan contribuír ao coñecemento ou desenvolvemento das linguaxes publicitarias, así como da súa interpretación.
|
|
|
C22
|
|
Percibir *críticamente a sucesión de tendencias creativas. |
|
|
C23
|
|
Asumir riscos temáticos e ideas innovadoras na fase de creación e desenvolvemento de contidos publicitarios para medios non convencionais.
|
|
|
|
D3
|