Guia docente 2017_18
Facultad de CC. Sociales y de la Comunicación
Máster Universitario en Dirección de Arte en Publicidade
 Materias
  Teorías acerca do Deseño, a Imaxe e a Creatividade
   Metodoloxía docente
Metodoloxías   ::  Guia de metodoloxias docentes
  Descrición
Estudo de casos/análises de situacións Estudio de identidades de marca por parte do alumno nas que apliquen os coñecementos aportados nas sesións maxistrais e de análise sobre os casos prácticos.
Presentacións/exposicións Exposición individual do traballo sobre a identidade visual elaborada nen módulo.
Debate Debate sobre as tendencias creativas na actividade publicitaria tomando en conta unha mostra de pezas premiadas en diferentes etapas históricas.
Lección maxistral Explicación dos conceptos básicos da materia con exemplos prácticos, aportando material audiovisual durante as sesións.
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000