Guia docente 2017_18
Facultad de CC. Sociales y de la Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Publicidade, artes gráficas e tipografía
   Resultados de aprendizaxe
Resultados previstos na materia Resultados de Formación e Aprendizaxe
Identificar o universo e da historia das artes gráficas C1
Identificar o universo e a historia da tipografía C1
Recoñecer a estrutura empresarial das artes gráficas e a súa contorna social e económica C1
Recoñecer a actualidade empresarial das fundiciones tipográficas e do negocio da comercialización de tipos C1
Identificar as tendencias ideolóxicas no desenvolvemento da tipografía: Escolas e grandes tipógrafos C1
Analizar a eficacia e adecuación das distintas tipografías nas mensaxes e soportes publicitarios C5
Demostrar a habilidade de atención dos clientes desde os departamentos comerciais das imprentas. D4
Practicar cos programas de deseño, orientados á tipografía e ás artes gráficas. A5
C13
Demostrar as hablidades prácticas de creatividade en artes gráficas e creación de tipos. A5
C5
C13
Operar a investigación, técnica e historiográfica, en tipografía e en artes gráficas. C1
Organizar o traballo sobre a distribución do tempo da materia para realizar os distintos encargos e establecemento de prazos de entrega, como unha recreación do traballo real. D4
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000