Guia docente 2017_18
Facultad de CC. Sociales y de la Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Comunicación de crise
   Avaliación
  Descrición Cualificación Resultados de Formación e Aprendizaxe
Estudo de casos/análises de situacións As análisis realizadas dos casos traballados na aula serán obxecto da correspondente memoria valorada que suporá unha porcentaje importante da cualificación. 40 A4
B3
C9
C12
C14
D2
D3
D4
D5
D6
Presentacións/exposicións Valorarase a estratexia deseñada e o adecuado desenvolvemento das técnicas elixidas: execución e adecuación. Establécense dous traballos, un teórico e outro práctico. Nas clases teóricas, o alumnado deberá expoñer e entregar un traballo individual de resumo do contido dun libro de comunicación e xestión de crise, ou dous artigos de investigación recentes, relacionados coa materia, que escollerá, dacordo co profesor (2 puntos). Nas clases prácticas, o traballo a entregar e presentar será en grupo, de tres ou catro persoas, sobre análise dunha situación de crise, empresarial ou institucional (2 puntos) 40 A4
B3
C9
C12
C14
D2
D3
D4
D5
D6
Probas de resposta curta Probas para avaliación das competencias adquiridas que inclúen preguntas directas sobre un aspecto concreto. Os alumnos deben responder de maneira directa e breve en base aos coñecementos que teñen sobre a materia. 20 A4
B3
C9
C12
C14
 
Outros comentarios sobre a Avaliación

O exame será voluntario na primeira convocatoria de maio/xuño, para os alumnos que superen a parte práctica, e obrigatorio na segunda de xullo. 

Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000