Guia docente 2017_18
Facultad de CC. Sociales y de la Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Comunicación alternativa: Medios virtuais e novos soportes publicitarios
   Avaliación
  Descrición Cualificación Resultados de Formación e Aprendizaxe
Estudo de casos/análises de situacións Estudos de exemplos existentes de comunicación alternativa. 5 A4
C5
C9
Prácticas en aulas informáticas Traballo no wiki e outras ferramentas da web 2.0. 10 A2
A4
C5
C9
C11
C12
D2
D3
Estudo de casos/análisis de situacións Estudo previsto de marca para elaboración dunha proposta propia. 15 C13
D2
D3
Traballos e proxectos Proxecto de investigación sobre a liña de investigación asignada. 30 C9
C11
D2
D3
Probas de resposta curta De coñecementos teóricos da materia. 40 A2
C5
 
Outros comentarios sobre a Avaliación

Para superar a materia é preciso aprobar a parte teórica e a parte práctica na convocatoria, cunha nota mínima de 5 puntos sobre 10.

Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000