Guia docente 2017_18
Facultad de CC. Sociales y de la Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Cine e publicidade
   Contidos
Tema Subtema
BLOQUE I.TEÓRICO-HISTÓRICO.
Tema 1. Imaxe cinematográfica vs. Imaxe publicitaria.
1.1. A imaxe cinematográfica como soporte publicitario. Evolución histórica.
BLOQUE II. TÉCNICAS DE DIRECIÓN CINEMATOGRÁFICA.
Tema 2. Escolas, Directores e Estilos técnico-narrativos.
2.1. Os pioneiros do cinema: Francia. Italia. Dinamarca. América.
2.2. A creación de Hollywood: Majors e a configuración da sua imaxe coorporativa.
2.3. Cine no sonoro: Cine americano. Expresionismo alemán (República de Weimar). Cine soviético. Cine impresionista (Naturalismo poético francés). Cine vangardista (Alemania). Cine surrealista (Francia).
2.4. Escola clásica de Hollywood.
2.5. Neo(post)rrealismo (Italia).
2.6. "Nouvelle Vague" (Francia).
2.7. "Free Cinema" (Inglaterra).
BLOQUE III. RELACIÓNS ENTRE CINE E PUBLICIDADE.
Tema 3. Cine e Publicidade
3.1. Visión desde a história: A publicidade no cinema
3.2. Visión desde a estratexia publicitaria: Modalidades de inserción publicitaria no cinema.
3.3. Visión desde a creatividade: O cinema na publicidade
3.3.1. O arquetipo do star system cinematográfico na publicidade.
3.3.2. A imitación do cinema na publicidade.
3.3.3. A incorporación de imaxes do cine na publicidade.
3.3.4. A escenificación cinematográfica na publicidade.
3.3.5. A utilización de estrelas na publicidade.
BLOQUE IV. RELACIÓNS ENTRE EIDOS ARTÍSTICOS.
Tema 4. Arte-Cine-Publicidade-Moda
4.1. Transferencias entre eidos artísticos: A citación posmoderna na publicidade.
4.2. Manifestacións temáticas da sensualidade: Do cine erótico ao porno-chic na publicidade.
BLOQUE V. CINE, PUBLICIDADE E RELACIÓNS PÚBLICAS ESPECIALIZADAS.
Tema 5. Protocolo ceremonial nos eventos cinematográficos e a publicidade.
5.1. Publicidade na Ceremonia de Entrega de Premios (As Galas de cine).
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000