Guia docente 2023_24
Facultade de Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Cine e publicidade
   Resultados previstos na materia
Resultados previstos na materia Resultados de Formación e Aprendizaxe
Describir a evolución histórica da imaxe cinematográfica como soporte publicitario. C1
Identificar as tipoloxías publicitarias e as súas características nel medio cinematográfico C3
Identificar, na teoría e na práctica, as modalidades de inserción do cine na publicidade e da publicidade no cine C4
Recoñecer (na linguaxe audiovisual, técnicas de dirección, construción de relatos, etc.) obras cinematográficas e as súas influencias na realización de cine publicitario para distintos soportes e medios C11
Extrapolar as técnicas de dirección cinematográfica, de diferentes escolas e directores, a producións publicitarias para medios audiovisuais tradicionais e novos soportes C3
Analizar as estratexias de comunicación publicitaria na imaxe cinematográfica B2
Demostrar capacidade de análise, síntese e xuízo crítico A3
Administrar o tempo e organizar adecuadamente e con eficacia as tarefas encomendadas D4
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000