Guia docente 2016_17
Facultade de CC. Sociais e da Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Cine e publicidade
Guía Materia
DATOS IDENTIFICATIVOS 2016_17
Materia Cine e publicidade Código P04G190V01902
Titulacion
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
Descriptores Cr.totais Carácter Curso Cuadrimestre
6 OP 4 1c
Lingua impartición
Castelán
Prerrequisitos
Departamento Comunicación audiovisual e publicidade
Coordinador/a
Amorós Pons, Ana María
Correo-e amoros@uvigo.es
Profesorado
Amorós Pons, Ana María
Web http://www.csc.uvigo.es/ http://webs.uvigo.es/depx14/
Descrición xeral Materia estreitamente relacionada con “Teoría e técnica da imaxe”, “Creatividade publicitaria” e "Produción Publicitaria en Medios Audiovisuais”. Esta materia aborda o coñecemento das relacións entre o cine a publicidade dende os orixes da imaxe animada. Faise un estudo dos elementos técnico-narrativos do traballo de direción en cine e que son de referencia na dirección de cine publicitario. Evolución histórica de directores e escolas e a súas influencias na imaxe publicitaria audiovisual. Análise dos elementos técnico-narrativos en propostas fílmicas e spots concretos.
Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000 | informacion@uvigo.es            Accesibilidade | Aviso Legal