Guia docente 2017_18
Facultad de CC. Sociales y de la Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Campañas de imaxe e de relacións públicas
   Avaliación
  Descrición Cualificación Resultados de Formación e Aprendizaxe
Estudo de casos/análises de situacións Estudo e análise de campañas reais nos diferentes sectores 40 C9
C12
Traballos de aula Deseño e desenvolvemento de campañas de imaxe nos diferentes sectores. 30 A4
C12
C15
D2
D3
D6
Obradoiro Realización de exercicios e traballos relativos ao deseño e desenvolvemento de campañas de imaxe nos diferentes sectores. 10 A4
C12
C15
D2
D6
Observación sistemática Asistencia a clase, exposición e entrega dos traballos dentro dos prazos establecidos polos docentes. 20 C9
C12
C15
D6
 
Outros comentarios sobre a Avaliación

*Para a superación da materia será necesario a asistencia a clase e a entrega, presentación e exposición dos traballos de acordo cos temas, prazos e condicións establecidas polos docentes. 

* A falta de entrega ou presentación de calquera dos traballos prácticos requiridos en tempo e forma poderá supor a non superación da materia.


Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000