Guia docente 2017_18
Facultad de CC. Sociales y de la Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Campañas de imaxe e de relacións públicas
   Resultados de aprendizaxe
Resultados previstos na materia Resultados de Formación e Aprendizaxe
Coñecer as particularidades da xestión de campañas de imaxe e relacións públicas en ámbitos especializados A4
C9
Analizar a imaxe e o posicionamento dunha organización para orientar a súa comunicación de forma comprensible e aceptable para os seus públicos obxectivo A4
C12
Desenvolver un proceso de planificación estratéxica dunha campaña de relacións públicas C12
D3
D6
Construír a mensaxe central dunha campaña ou unha acción de relacións públicas de modo que conteña os atributos máis valorados da organización D2
D3
Interpretar os indicadores de eficacia dunha campaña C9
Formular o orzamento dunha campaña de imaxe ou relacións públicas, optimizando os recursos propios e contratados C15
Manexar riscos en todas as accións previamente planificadas, valorando vantaxes e inconvenientes e preparando alternativas para afrontar estes últimos D6
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000