Guia docente 2016_17
Facultade de CC. Sociais e da Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Campañas de imaxe e de relacións públicas
Guía Materia
DATOS IDENTIFICATIVOS 2016_17
Materia Campañas de imaxe e de relacións públicas Código P04G190V01901
Titulacion
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
Descriptores Cr.totais Carácter Curso Cuadrimestre
6 OP 4 1c
Lingua impartición
Castelán
Prerrequisitos
Departamento Comunicación audiovisual e publicidade
Coordinador/a
Ruas Araújo, Jose
Montero Campos, María Eugenia
Correo-e joseruas@uvigo.es
maria.montero@ieside.afundacion.edu
Profesorado
Montero Campos, María Eugenia
Ruas Araújo, Jose
Web
Descrición xeral As relacións públicas son a práctica de influenciar comportamentos a través da comunicación. Unha campaña de imaxe é aquela orientada a construír, reforzar e mellorar a valoración pública dunha marca, un produto ou un servizo.
Con esta materia estudaremos e realizaremos o proceso completo dun proxecto de campaña de imaxe e de relacións públicas que inclúe 4 fases: investigación, metas e obxectivos, estratexia e avaliación.
Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000 | informacion@uvigo.es            Accesibilidade | Aviso Legal