Guia docente 2017_18
Facultad de CC. Sociales y de la Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Planificación e xestión de medios publicitarios
   Avaliación
  Descrición Cualificación Resultados de Formación e Aprendizaxe
Seminario Avaliaranse os traballos realizados no propio seminario. 5 C12
D2
D3
D6
Traballo tutelado Ao ser a parte máis importante, tamén leva el maior porcentaxe de peso na nota final. Avalíanse todos os traballos, a maioría de carácter individual e de maneira independente. Todos han de estar aprobados para poder facer media. 40 B1
C12
C15
D3
Presentacións/exposicións A actitude, preparación, brillantez, claridade, capacidade de síntese e orientación *persuasiva, serán os criterios que orientan a avaliación neste nivel. 5 D2
D3
D6
Lección maxistral A avaliación da parte teórica, contempla un exame tipo test, sobre a materia explicada en clase. 50 B1
C3
C4
C12
 
Outros comentarios sobre a Avaliación
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000