Guia docente 2017_18
Facultade de CC. Sociais e da Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Avaliación da eficacia publicitaria
Guía Materia
DATOS IDENTIFICATIVOS 2017_18
Materia Avaliación da eficacia publicitaria Código P04G190V01601
Titulacion
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
Descriptores Cr.totais Carácter Curso Cuadrimestre
6 OB 3 2c
Lingua impartición
Castelán
Galego
Prerrequisitos
Departamento Comunicación audiovisual e publicidade
Coordinador/a
Torres Romay, Emma
Correo-e emmatr@uvigo.es
Profesorado
Torres Romay, Emma
Web
Descrición xeral Esta materia pretende cumprimentar a formación dos alumnos e alumnas no referido á xestión do proceso publicitario, achegándose á avaliación da eficacia publicitaria como un elemento final, pero continuado, dunha campaña de comunicación, tendo sempre en conta as implicacións e consecuencias de cada unha das fases do proceso na consecución dos obxectivos marcados.
Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000 | informacion@uvigo.es            Accesibilidade | Aviso Legal