Guia docente 2023_24
Facultade de Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Produción publicitaria impresa
   Contidos
Tema Subtema
Tema 1. Identidade corporativa gráfica. O manual. Principios xerais da identidade corporativa gráfica. Os compoñentes da identidade corporativa gráfica. Traballo sobre o nome da marca. Estruturas elementais: A linguaxe das formas. Logotipo e símbolo. Estudos de valoración e de aplicacións. Presentación ao cliente. Modalidades de presentación. Manual corporativo gráfico simple. Manual corporativo gráfico complexo.
Tema 2. A elaboración do anuncio impreso. O esquema do orixinal publicitario.
Concepto de bloques e retícula.
Tipos de letras. Conceptos tipográficos para a publicidade.
Lexibilidade. As palabras. Os titulares.
O slogan e o texto.
Os elementos gráficos: A ilustración e a fotografía. Os elementos de identificación.
A montaxe.
Tema 3. Introdución ao deseño gráfico: Percepción e realización. Consideracións sobre o deseño gráfico publicitario. Apuntamentos sobre a percepción.
Compoñentes básicos do proceso visual.
Aspectos sensoriais e comunicacionales da cor. Dinámica, sensación e significado das cores.
Estética e estilo na composición gráfica.
Aspectos básicos das artes gráficas.
Tema 4. Os traballos publicitarios de imprenta. O cartel.
As publicacións de empresa. Factores que inciden na decisión de facer unha publicación de empresa. Tipos de publicacións de empresa.
Catálogo corporativo. Catálogo de produto. Catálogo mixto.
Alternativas de distribución e custos.
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000