Guia docente 2017_18
Facultad de CC. Sociales y de la Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Produción publicitaria en medios audiovisuais
   Avaliación
  Descrición Cualificación Resultados de Formación e Aprendizaxe
Traballos de aula Na propia aula e de maneira individual ou grupal elaboraranse: story line, guión técnico, desagregación e orzamento. 10 C6
C13
C15
D3
D4
D5
D6
Prácticas de laboratorio Elaboración de dúas pezas publicitarias. 40 C6
C13
D2
D3
D4
D5
D6
Traballo tutelado Encargarase un story board de axencia por grupo. 5 C5
C13
Lección maxistral Sobre os contidos abordados nestas sesións requírese ao alumno unha demostración da súa comprensión e aprendizaxe. 15 B1
C5
Probas prácticas, de execución de tarefas reais e/ou simuladas. Proba-simulación de edición en vídeo publicitario con Avid. 5 C11
D2
Probas de resposta curta Preguntas breves sobre o temario 25 B1
C5
C6
 
Outros comentarios sobre a Avaliación
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000