Guia docente 2017_18
Facultad de CC. Sociales y de la Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Elaboración da mensaxe publicitaria
   Avaliación
  Descrición Cualificación Resultados de Formación e Aprendizaxe
Seminario O 50% da nota final correspóndese cos traballos realizados nos seminarios (25% para cada un dos traballos). 25 A2
C5
C6
C9
D2
Presentacións/exposicións O 50% da nota final correspóndese cos traballos realizados nos seminarios (25% para cada un dos traballos). 25 C5
C6
C13
Probas prácticas, de execución de tarefas reais e/ou simuladas. Haberá un exame escrito da materia (40%). 40 A2
C9
C13
Resolución de problemas e/ou exercicios A participación nos exercicios realizados durante as sesións teóricas supón o 10% da nota final. 10 C6
D2
 
Outros comentarios sobre a Avaliación

A materia está composta por unha serie de probas fácilmente superables. O estudante deberá demostrar traballo constante e superar todas as probas que se realicen.

Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000