Guia docente 2017_18
Facultad de CC. Sociales y de la Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Elaboración da mensaxe publicitaria
   Resultados de aprendizaxe
Resultados previstos na materia Resultados de Formación e Aprendizaxe
Determinar os elementos que definen a creación publicitaria C5
Describir e interpretar os procesos do pensamento creador C6
Explicar e interpretar as fases da obtención da idea C6
C9
Identificar e explicar los procesos da creación publicitaria C9
Adecuar a linguaxe propia de cada soporte publicitario, identificando vantaxes e limitacións C9
C13
Utilizar as ferramentas necesarias para a creación publicitaria A2
C5
C6
D2
Demostrar habilidades de presentación, linguaxe e argumentación A2
C13
D2
Empregar as técnicas de persuasión para captar a atención da audiencia e gañar a súa confianza C9
C13
Sintetizar a presentación final no prazo establecido A2
C13
D2
Marcar obxectivos na realización de proxectos C9
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000