Guia docente 2017_18
Facultad de CC. Sociales y de la Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Teoría e práctica da fotografía publicitaria
   Resultados de aprendizaxe
Resultados previstos na materia Resultados de Formación e Aprendizaxe
Coñecementos da evolución histórica da fotografía. B1
C1
Coñecementos fundamentais da técnica fotográfica. B1
C9
Coñecementos dos novos modelos de representación fotográfica. C9
Capacidade e utilización das técnicas e procesos na organización da produción fotográfica. C12
Capacidade para desenvolver medicións vinculadas coa cantidade de luz e a calidade cromática durante o proceso de construción das imaxes fotográficas. C13
Habilidade para o uso adecuado de ferramentas tecnolóxicas, especialmente informáticas, no tratamento dixital de imaxes fotográficas. C13
Habilidade para expoñer de forma adecuada os resultados dos traballos académicos de maneira oral ou por medios audiovisuais. C13
Capacidade para asumir riscos expresivos e temáticos, aplicando solucións e puntos de vista persoais no desenvolvemento dos proxectos. D2
Capacidade de adaptación aos cambios tecnolóxicos. D2
Identificar as solucións necesarias no desenvolvemento do proceso fotográfico de forma rápida C12
D2
Capacidade para fotografar de forma responsable e ética. D1
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000