Guia docente 2017_18
Facultad de CC. Sociales y de la Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Subjects
  Communication: Corporate image
   Sources of information
Basic Bibliography Molina Cañabate, Juan Pedro, Comunicación Corpotativa, Grupo 5, 2017
Complementary Bibliography Rheingold, Howard, Net Smart: How to Thrive Online, MIT Press, 2012
Dolors Reig, Socionomía, Planeta, 2012
Pampín Quián, Alberto, EL IMPACTO MEDIÁTICO Y POLÍTICO DE WIKILEAKS, UOC, 2013
Sanagustín, Eva, Marketing de contenidos, Anaya Multimedia, 2013
Cambronero, Antonio, Manual imprescindible de Twitter, Anaya Multimedia, 2012
Aced, Cristina, Perfiles profesionales 2.0, Editorial UOC, 2010
Paul Capriotti, Branding corporativo, Business School Universidad Mayor, 2010
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000