Guia docente 2017_18
Facultad de CC. Sociales y de la Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Comunicación: Imaxe corporativa
   Avaliación
  Descrición Cualificación Resultados de Formación e Aprendizaxe
Cartafol/dossier autoavaliación do perfil profesional presentado e da aprendizaxe no grupo cooperativo 30 A2
A3
C9
C11
Estudo de casos/análisis de situacións resolución de problemas de comunicación en casos prácticos e exercicio de mellora de marca ou reputación en proxecto local resolto por un pequeno grupo cooperativo 40 A2
A3
B3
C9
Traballos e proxectos concurso e avaliación colectiva inicial de publicacións persoais en portafolio e de accións grupais para un comercio ou asociación local. 30 A3
C9
C11
C14
D3
 
Outros comentarios sobre a Avaliación
Pódese avaliar o cartafol en dúas fases, primeiro nun concurso de publicacións iniciais e e ao final do curso como medida da evolución percibida da aprendizaxe polos estudantes e da súa capacidade de articular un incipiente proxecto profesionalizable.

A cualificación do traballo cooperativo como boutique local de comunicación para apoio en redes sociais dunha peme ou pequena organización local, se autoavalía no cartafol, é votada polo resto de grupos na presentación colectiva como casos de comunicación local e sométese a avaliación dos destinatarios -posibles futuros clientes reais- das accións realizadas.

A proba final, incluída no calendario de exames, esixe previa presentación das prácticas anteriores e da proposta dun proxecto final que innove e explote o alcanzado no cartafol persoal (cando menos en LinkedIn) e na comunicación analizada e desenvolvida nas principales redes sociais

Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000