Estudo de casos/análisis de situacións |
resolución de problemas de comunicación en casos prácticos e exercicio de mellora de marca ou reputación en proxecto local resolto por un pequeno grupo cooperativo |
40 |
A2 A3
|
B3
|
C9
|
|
Pódese avaliar o cartafol en dúas fases, primeiro nun concurso de publicacións iniciais e e ao final do curso como medida da evolución percibida da aprendizaxe polos estudantes e da súa capacidade de articular un incipiente proxecto profesionalizable.
A cualificación do traballo cooperativo como boutique local de comunicación para apoio en redes sociais dunha peme ou pequena organización local, se autoavalía no cartafol, é votada polo resto de grupos na presentación colectiva como casos de comunicación local e sométese a avaliación dos destinatarios -posibles futuros clientes reais- das accións realizadas. A proba final, incluída no calendario de exames, esixe previa presentación das prácticas anteriores e da proposta dun proxecto final que innove e explote o alcanzado no cartafol persoal (cando menos en LinkedIn) e na comunicación analizada e desenvolvida nas principales redes sociais |