Guia docente 2017_18
Facultad de CC. Sociales y de la Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Comunicación: Imaxe corporativa
   Metodoloxía docente
Metodoloxías   ::  Guia de metodoloxias docentes
  Descrición
Presentacións/exposicións exposición, exemplos e análises de comunicación, imaxe e reputación para marca persoal e para xestión de crise e de comunicación ordinaria en organizacións por medios de comunicación e redes sociais
Obradoiro prácticas en pequeno grupo cooperativo de 3 ou 4 compoñentes responsables de tarefas de análises, produción, distribución e avaliación de materiais e produtos para comunicación local en redes sociais con estratexias de imaxe publicitaria e de comunicación e relacións con grupos de interese
Seminario exercicios grupais de análises e avaliación dos traballos persoais e colectivos levados a cabo durante o curso
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000