Guia docente 2017_18
Facultad de CC. Sociales y de la Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Comunicación: Imaxe corporativa
   Contidos
Tema Subtema
DIRECCIÓN DE ARTE PUBLICITARIA

Exercicio de análise de marca local, en medios de comunicación e en redes sociais.

Desenvolvemento de competencias dialécticas e críticas.

Estratexias locais, en medios de comunicación e multiplataformas dixitais.
Seminario I: avalía as publicacións persoais ou para un negocio local en redes sociais comerciais realizadas durante as prácticas.

Talleres en clases prácticas
- organización de pequenos grupos cooperativos para xestionar comunicación de asociación ou marca local en redes sociais.

- para unha iconografía de marca a través de estratexia de imaxe, de publicidade gañada e de distribución crossmedia.
DIRECCIÓN DE COMUNICACIÓN CON GRUPOS DE INTERESE

Análise de perfís, estudos de influencia e interpretación de reputación corporativa.

Desenvolvemento de competencias retóricas e directivas en eventos e en redes sociais.

Práctica en estratexias de comunicación interna en colectivos, estratexias de relacións públicas para organizacións e estratexias abertas en redes sociais.
Seminario para avaliar solucións a casos críticos expostos e resoltos en pequeno grupo cooperativo.

Talleres nas prácticas sobre iconoloxía en redes

- comunicación interna e construción de comunidade

- xestión de intereses, iconoloxía segundo colectivos e comunidades.

- comunicación aberta e movementos cidadáns
MARCA PERSOAL E TRANSMEDIA *COLABORATIVO

Solución de conflito en grupo e con cliente.

Desenvolvemento de competencias poéticas e creativas no deseño e innovación de comunicación.

Estratexia de marca persoal e proxectos *colaborativos
Seminario de avaliación: presentación de proxectos persoais

Prácticas en cartafol durante todo o curso:

- anotación semanal da aprendizaxe no blogue, ou da comunicación en redes sociais da marca persoal nunha rede profesional de comunicadores.

- análise iconográfico do branding da marca persoal.

- análise iconolóxico de referentes e influenciadores en redes sociais.
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000