DIRECCIÓN DE ARTE PUBLICITARIA
Exercicio de análise de marca local, en medios de comunicación e en redes sociais.
Desenvolvemento de competencias dialécticas e críticas.
Estratexias locais, en medios de comunicación e multiplataformas dixitais. |
Seminario I: avalía as publicacións persoais ou para un negocio local en redes sociais comerciais realizadas durante as prácticas.
Talleres en clases prácticas
- organización de pequenos grupos cooperativos para xestionar comunicación de asociación ou marca local en redes sociais.
- para unha iconografía de marca a través de estratexia de imaxe, de publicidade gañada e de distribución crossmedia. |
DIRECCIÓN DE COMUNICACIÓN CON GRUPOS DE INTERESE
Análise de perfís, estudos de influencia e interpretación de reputación corporativa.
Desenvolvemento de competencias retóricas e directivas en eventos e en redes sociais.
Práctica en estratexias de comunicación interna en colectivos, estratexias de relacións públicas para organizacións e estratexias abertas en redes sociais. |
Seminario para avaliar solucións a casos críticos expostos e resoltos en pequeno grupo cooperativo.
Talleres nas prácticas sobre iconoloxía en redes
- comunicación interna e construción de comunidade
- xestión de intereses, iconoloxía segundo colectivos e comunidades.
- comunicación aberta e movementos cidadáns |
MARCA PERSOAL E TRANSMEDIA *COLABORATIVO
Solución de conflito en grupo e con cliente.
Desenvolvemento de competencias poéticas e creativas no deseño e innovación de comunicación.
Estratexia de marca persoal e proxectos *colaborativos
|
Seminario de avaliación: presentación de proxectos persoais
Prácticas en cartafol durante todo o curso:
- anotación semanal da aprendizaxe no blogue, ou da comunicación en redes sociais da marca persoal nunha rede profesional de comunicadores.
- análise iconográfico do branding da marca persoal.
- análise iconolóxico de referentes e influenciadores en redes sociais. |