Guia docente 2017_18
Facultad de CC. Sociales y de la Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Comunicación: Imaxe corporativa
   Resultados de aprendizaxe
Resultados previstos na materia Resultados de Formación e Aprendizaxe
Diagnosticar as necesidades de comunicación de organizacións na súa contorna e situación A2
A3
C9
C11
C14
Deseñar e xestionar estratexias de comunicación, de imaxe e de reputación adecuadas a organizacións ou personalidades e respectuosas coa súa sociedade e medioambiente A2
A3
B3
C9
C11
C14
D3
Exercitar accións de comunicación con obxectivos de imaxe ou de reputación en contornas locais de comunicación A3
B3
C9
C11
C14
D3
Xestionar marca e reputación dixital en web e redes sociais colaborando con outras/vos C11
C14
D3
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000