Guia docente 2017_18
Facultad de CC. Sociales y de la Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Comunicación: Teoría e técnica da imaxe
   Avaliación
  Descrición Cualificación Resultados de Formación e Aprendizaxe
Lección maxistral Probas prácticas, de execución de tarefas reais e/ou simuladas. Probas para a avaliación que inclúen actividades, problemas ou outros exercicios prácticos a resolver. Os alumnos deben responder á actividade presentada aplicando os coñecementos teóricos e prácticos da materia. Neste caso as probas de exame, orais ou escritas, consistirán na análise dunha ou varias imaxes a partir do exposto na clase e das lecturas obrigatorias ou recomendadas. 50 B1
B2
C2
C5
C6
C11
D1
Traballos e proxectos Traballos prácticos individuales de elaboración, análise e xustificación dunha mensaxe visual publicitaria. 50 C13
D1
D2
D3
 
Outros comentarios sobre a Avaliación

Será imprescindible obter unha calificación mínima de 2,5 en cada unha das partes para superar a materia.

Na segunda convocatoria os criterios de avaliación serán os mesmos.

Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000