Guia docente 2023_24
Facultade de Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Teoría e práctica da comunicación publicitaria
   Contidos
Tema Subtema
Introdución Definición de publicidade Que é e que non é publicidade Publicidade *vs propaganda Mercadotecnia, comunicación e publicidade
Tema 1. Fundamentos da comunicación publicitaria Pioneiros da publicidade Filosofías publicitarias máis significativas. Características da comunicación publicitaria. Carácter científico da publicidade. Obxectivos da publicidade. Tipos de publicidade Principais Referentes
Tema 2. O proceso publicitario. Do anunciante á campaña Conceptos xerais. Os actores que interveñen no proceso publicitario O anunciante. Organigrama e *staff directivo. A axencia. Organigrama e *straff directivo. Proceso de traballo en publicidade O *target definición
Tema 3. O *Briefing O *briefing, como proceso de captación de datos. Tipos de *briefing. Os erros do *briefing. Ordenación e *sistematización de datos.
Tema 4. A investigación e documentación: Fontes de información previas no proceso publicitario para a definición das estratexias e tácticas. Obtención de información para a toma de decisións: A contorna O sector e o mercado A marca e a competencia O posicionamento Definición estratéxica
Tema 5. O proceso creativo e a produción publicitaria Aproximación ao concepto de creatividade. Pasos no proceso creativo Técnicas aplicadas en creatividade A produción publicitaria
Tema 6. Os medios como soportes publicitarios Medios propios. Medios comprados. Medios Gañados.
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000