Guia docente 2017_18
Facultad de CC. Sociales y de la Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Teoría e práctica da comunicación publicitaria
   Resultados de aprendizaxe
Resultados previstos na materia Resultados de Formación e Aprendizaxe
Identificar a evolución histórica da comunicación publicitaria. C1
Examinar a teoría e práctica da publicidade e dos seus procesos e estruturas organizativas. A3
B1
C4
Reproducir o mundo das empresas de publicidade. C3
Enunciar as estratexias e procesos encamiñados á creación e realización de mensaxes publicitarias: da xeración da idea ao seu emprazamento e posterior avaliación. C12
C13
Marcar a estrutura dos medios publicitarios convencionais, non convencionais e interactivos. C3
Aplicar e dar forma creativa á mensaxe, realización das pezas publicitarias básicas e análises do resultado C13
Aplicar os coñecementos aos obxectivos organizacionais dos anunciantes que contratan publicidade B2
Analizar os elementos da comunicación. A3
B2
C4
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000