Guia docente 2017_18
Facultad de CC. Sociales y de la Comunicación
Grao en Dirección e Xestión Pública
 Materias
  Institucións política-administrativas en perspectiva comparada
   Avaliación
  Descrición Cualificación Resultados de Formación e Aprendizaxe
Lección maxistral Avalíase a participación activa por parte do estudante, mediante a formulación de preguntas e opinións 0 A1
A3
A4
A5
B5
B8
B12
C43
D1
Traballos de aula Avalíase a asistencia e participación activa do estudante nas tarefas realizadas en aula ou on line 10 A1
A3
A4
A5
B5
B6
D2
Estudo de casos/análisis de situacións Elaboración de estudios de caso sobre un sistema político-administrativo a determinar. Realización dun(s) poster(s) sobre determinados contidos da materia e gravación de video-presentación 40 A1
A3
A4
A5
B5
B12
C43
D1
D2
D3
D8
Probas de tipo test Realización de varias probas tipo test con resposta multiple 50 A1
A5
C43
D2
D3
 
Outros comentarios sobre a Avaliación

METODOLOXÍA E AVALIACIÓN DA MODALIDADE SEMIPRESENCIAL

1. Ler con atención e, no caso de dúbida consultar co Coordinador/a do Grado en Dirección e Xestión Pública 

2 . "Art. 6.-Evaluación. En la guía docente de la materia, deberá estar claramente especificado el tipo de evaluación y su puntuación. En el cronograma de la asignatura deberán estar señaladas las fechas en las que deben estar realizadas y entregadas las pruebas y/o la fecha de la prueba final en el caso de establecerse. El profesorado procurará, en la medida de lo posible, que la evaluación de la asignatura se realice en su totalidad de manera continua y virtual, sin prueba final presencial. En todo caso, es obligatorio que la evaluación continua on line suponga al menos el 40% de la nota, y la prueba final (que podrá exigirse en su modalidad presencial) suponga como máximo el 60% de la nota total de la asignatura. En el caso de que esté prevista la realización de una prueba final de manera presencial, ésta coincidirá con la fecha y hora fijada en el calendario del Centro (la misma fecha que para el alumnado de la modalidad presencial)" 

3. Cadro básico de avaliación da materia (no caso de dúbida, consultar co/a responsable da materia): 

Metodoloxías

Descrición

Cualificación

Competencias Avaliadas

Aprendizaxe co apoio do titor

Sesións presenciais e utilización foro de dúbidas e atención titorial 

    10% 

CB1 CB2 CB3 CB4 CB5 CG3 CG6 CG7 CE5

Traballos de aula/on line 

Elaboración de estudios de caso sobre un sistema político-administrativo a determinar. Realización dun(s) poster(s) sobre determinados contidos da materia e gravación de video-presentación

   40%

CB1 CB2 CB3 CB4 CB5

CG3 CG12 CE5

Proba obxectiva sobre os contidos da materia

Realización de probas obxectivas (tipo test)

   50%

CB1 CB2 CB3 CB4 CB5 CG5 CG6 CE5


4. O alumnado da modalidade semipresencial comprométese a seguir un réxime de "avaliación continua semipresencial", que implica a participación presencial ou virtual nas actividades que o profesorado deseñe para a referida modalidade. A modalidade semipresencial supón a avaliación continua da aprendizaxe do alumnado O alumnado que non participe en alomenos o 80% das actividades “de evaluación continua semipresencial” propostas polo profesorado, será avaliado segundo os criterios establecidos polo equipo docente en cada materia.
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000