Guia docente 2016_17
Facultad de CC. Sociales y de la Comunicación
Grao en Comunicación Audiovisual
 Materias
  Videoxogos: Deseño e desenvolvemento
   Resultados de aprendizaxe
Resultados previstos na materia Resultados de Formación e Aprendizaxe
1.- Identificar as técnicas e procesos de produción e difusión de produtos entretemento interactivo, nas súas diversas fases, desde o punto de vista da organización e xestión dos recursos técnicos, humanos e orzamentarios necesarios C3
C8
2.- Recoñecer os recursos, elementos, métodos e procedementos usados na construción produtos interactivos de entretemento. C8
C17
3.- Utilizar as técnicas e procesos de produción e difusión de produtos entretemento interactivo, nas súas diversas fases, desde o punto de vista da organización e xestión dos recursos técnicos e humanos necesarios C17
C24
D3
4.- Deseñar proxectos persoais de creación innovadora no ámbito do entretemento interactivo próximos á proposta *indies que se están desenvolvendo na actualidade e valorar a importancia de corrixir os erros e diferenzas que se produzan ao longo do proceso creativo B6
D3
D5
5.- Organizar o traballo en equipo e interpretar os roles que se lles encarguen en cada momento así como asumir o liderado do grupo se fose necesario e respectar as diferenzas entre todos os integrantes do equipo. D2
D7
6.- Organizar e planificar as tarefas para determinar as decisións prioritarias nos diferentes procesos dunha produción interactiva de entretemento D6
7.- Defender en público un proxecto innovador conforme aos canons das disciplinas da comunicación B5
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000