Resultados previstos na materia |
Resultados de Formación e Aprendizaxe |
Aplicar as técnicas e procesos e produción e difusión de produtos interactivos e multimedia, nas súas diversas fases, desde o punto de vista da organización e xestión dos recursos técnicos, humanos e orzamentarios necesarios |
A2 A3 A4
|
B5 B6
|
C3 C7
|
D1 D2 D3 D6 D8
|
Identificar e ordenar os recursos, elementos e procedementos usados na construción de obras multimedia |
A2 A3 A4
|
B5 B6
|
C7 C8
|
D1 D2 D3 D6 D8
|
Adaptar, ordenar e aplicar as técnicas e procesos organizativos nas diversas fases da produción multimedia interactiva |
A2 A3 A4
|
B5 B6
|
C8 C17
|
D1 D2 D3 D6 D8
|
Aplicar técnicas e procedementos da composición da imaxe á produción multimedia, a partir do coñecemento das leis clásicas e dos movementos estéticos e culturais da historia da imaxe mediante as novas tecnoloxías da información
|
A2 A3 A4
|
B5 B6
|
C11 C17
|
D1 D2 D3 D6 D8
|
Identificar os procesos e técnicas implicadas na dirección e xestión de empresas multimedia na súa estrutura industrial: produción, distribución e exhibición, así como interpretar datos estatísticos do mercado audiovisual |
A2 A3 A4
|
B5 B6
|
C23
|
D1 D2 D6 D8
|
Aplicar técnicas e procesos de creación e recursos técnicos ou humanos necesarios para o deseño de producións interactivas |
A2 A3 A4
|
B5 B6
|
C24
|
D1 D2 D3 D6 D8
|
Ordenar os materiais sonoros e visuais conforme a unha idea utilizando as técnicas narrativas e tecnolóxicas necesarias para a elaboración, composición, acabado e masterización dun produto multimedia |
A2 A3 A4
|
B5 B6
|
C28
|
D1 D2 D3 D6 D8
|
Planificar o ambiente sonoro dunha produción multimedia atendendo á intención do texto e da narración mediante a utilización de banda sonora, efectos sonoros e soundtrack |
A2 A3 A4
|
B5 B6
|
C7 C28
|
D1 D2 D3 D6 D8
|
Aolicar ferramentas tecnolóxicas, especialmente informáticas, nas diferentes fases do proceso de creación multimedia para que os alumnos exprésense coa calidade técnica imprescindible |
A2 A3 A4
|
B5 B6
|
C9 C17
|
D1 D2 D3 D6 D8
|
Definir proxectos persoais de creación innovadora que poidan contribuír ao coñecemento ou desenvolvemento da linguaxe multimedia |
A4
|
B5 B6
|
|
D2 D6 D8
|
Integrarse e adaptarse a un equipo audiovisual profesional, facendo compatibles e mesmo sinérxicos os seus propios intereses particulares e os do proxecto colectivo no que se incorporou |
A2 A3 A4
|
B5 B6
|
C31
|
D1 D2 D3 D6 D8
|
Analizar críticamente o panorama visual e sonoro que ofrece o universo comunicativo que nos rodea |
A3 A4
|
B5
|
|
D8
|
Asumir o liderado en proxectos que requiran recursos
humanos e de calquera outra natureza, xestionándoos eficientemente, asumindo os principios da responsabilidade social
|
|
B5 B6
|
C31
|
D2 D3 D6
|
Escribir, desagregar e planificar as tarefas en que se divide un proxecto informático web, realizándoas de maneira ordenada adoptando con lóxica as decisións prioritarias nos diferentes procesos de produción audiovisual
|
|
|
|
D6
|
Valorar cara á importancia da produción e distribución audiovisual en mercados nacionais e internacionais como medio de difusión, conservación e integración da cultura galega |
|
|
|
D8
|