Resultados previstos na materia |
Resultados de Formación e Aprendizaxe |
Recordar e relatar a historia e evolución dos diferentes elementos da tecnoloxía audiovisual (cine, radio, vídeo e televisión) a través das súas propostas estéticas e industriais, ademais da súa relevancia social y cultural ao longo do tempo. |
|
|
C1 C2 C5
|
|
Saber realizar un deseño de investigación para a análise da aprendizaxe e control motor. |
|
|
|
|
Saber realizar un deseño de investigación para a análise da aprendizaxe e control motor. |
|
|
|
|
Manexar os elementos máis sinxelos das técnicas e as tecnoloxías audiovisuais (cámara, focos de iluminación, micrófonos, edición) en función das súas capacidades expresivas. |
|
|
C8
|
|
Recordar e reproducir de forma teórica e práctica as tecnoloxías dos medios de comunicación audiovisuais (son, televisión e vídeo). |
|
|
C9
|
|
Analizar e distinguir a relación entre os sons e as imaxes dende o punto de vista estético e narrativo en diferentes soportes e tecnoloxías audiovisuais. |
|
|
C20 C28
|
|
Desenvolver medicións sinxelas vinculadas coa cantidade de luz e a calidade cromática durante o proceso de construción das imaxes, a partir do coñecemento teórico e práctico dos fundamentos científicos da óptica. |
|
|
C19
|
|
Desenvolver medicións sinxelas vinculadas coas cantidades e calidades do son durante o proceso de construción do audio, a partir do coñecemento teórico e práctico dos fundamentos científicos da acústica. |
|
|
C20
|
|
Empregar adecuadamente as ferramentas tecnolóxicas, especialmente informáticas, nas diferentes fases do proceso de edición de imaxes, para expresarse coa calidade técnica imprescindible. |
|
|
C28
|
|
Demostrar a capacidade de traballo en equipo e de comunicación das propias ideas mediante a creación dun ambiente propicio, así como a capacidade para integrarse nun proxecto común destinado á obtención de resultados. |
|
|
|
D2
|
Asumir riscos expresivos e temáticos, aplicando solucións e puntos de vista persoais no desenvolvemento dos proxectos. |
|
|
C31
|
D2
|
Practicar de forma sistemática a autoavaliación crítica de resultados; valorar a importancia de corrixir e axustar constantemente os erros cometidos nos procesos creativos ou organizativos. |
|
|
|
D5
|
Fomentar a sensibilidade, o respecto e a necesidade de conservación do patrimonio cultural e audiovisual de Galicia e do mundo. |
|
|
|
D8
|