Analizar a comunicación audiovisual dende unha perspectiva lingüística (gramatical, pragmática e estilística).
|
A1 A5
|
B6
|
C6 C8 C21 C22 C32
|
D3 D4 D5
|
Recoñecer as funcións da linguaxe que poden formar parte da mensaxe audiovisual.
|
A1
|
B6
|
C8 C22
|
D3
|
Analizar mostras comunicativas, principalmente audiovisuais, co obxectivo primeiro de aprender a criticar modelos, sobre todo no que se refire as características propias de elaboración dun texto: adecuación, coherencia e cohesión. |
A1 A4 A5
|
B6
|
C22
|
D2 D3 D4 D5
|
Crear textos. Aprender a manexar os recursos da lingua española para a creación de mostras de lingua creativas, orais, escritas e audiovisuais. Aprender a ser creativos e ousados na expresión en o tratamento. Favorecer, xa que logo, a expresión de ideas dunha maneira independente, orixinal e tolerante.
|
A1 A5
|
B6
|
C2 C6 C8 C21
|
D2 D3 D4 D5 D6 D7 D8
|