Resultados previstos na materia |
Resultados de Formación e Aprendizaxe |
Fundamentar con coñecementos teóricos unha práctica axeitada, coherente e correcta en lingua galega.
|
A1 A2 A4
|
B5 B7
|
C6 C21
|
D5 D8
|
Saber desenvolverse con soltura en galego estándar tanto de forma escrita coma oral. |
A1 A2 A4
|
B5 B7
|
C6 C21
|
D5 D8
|
Practicar a lectura. Analizar un texto literario. Ler para aprender a apreciar valores universais coma a beleza, a bondade, a xustiza ou a solidariedade. Ler para detectar a súa ausencia. Ler para entender o lugar que habitamos. Ler para comprender e respectar as posicións alleas, para ter en conta os outros. Ler para poder razoar criticamente e saber responder aos retos da civilización actual. Ler e escribir para favorecer a expresión dun pensamento crítico, independente, orixinal e tolerante. |
A4
|
B7
|
C2
|
D7 D8
|
Analizar a comunicación audiovisual dende unha perspectiva lingüística. Visionar e analizar textos de ficción audiovisual nas súas partes constitutivas. Identificar os seus recursos, elementos e procedementos estruturais.
|
|
B7
|
C6 C8 C22
|
D5 D6
|
Aprender a construír textos satisfactorios no contexto profesional da comunicación audiovisual. Saber como sintetizar textos longos, expandir textos breves ou reescribir calquera texto noutra tipoloxía textual diferente. Atender á linguaxe empregada, ós medios e canles escollidos, e ó destinatario. |
A4
|
B7
|
C6 C8
|
|
Aprender a planificar, organizar e redactar diversos tipos de textos e documentos relacionados co ámbito académico. A adaptar o código as características e calidades deses textos (adecuación, coherencia, cohesión, gramaticalidade, intertextualidade).
|
A2 A4
|
B5
|
C6
|
D2
|
Aprender a expoñer de forma axeitada os resultados de traballos académicos de xeito oral ou servíndose de medios audiovisuais ou informáticos. |
A4
|
B5 B7
|
|
|
Aprender a valorar as linguas e as culturas que vehiculan e a saber apreciar a orixinalidade con que cada unha delas proxecta a súa visión do mundo. |
|
|
C6
|
D7 D8
|
Analizar e valorar criticamente exemplos de expresión oral e escrita en galego. Asegurar o emprego axeitado dos recursos da lingua galega promovendo a autonomía do alumno para producir e corrixir diversos tipos de textos orais e escritos. |
A2
|
|
C6
|
D5
|
Aprender a colaborar en actividades de grupo a través da comunicación oral e escrita das ideas propias e a ser comprensivo e receptivo ás ideas alleas. |
|
|
C32
|
D2
|
Ser capaces de interpretar o ámbito económico, social, político, tecnolóxico e comunicativo a través do discurso lingüístico. Saber apreciar a diversidade cultural e artística e ser sensible ás repercusións sociais, profesionais, educativas e culturais dos usos lingüísticos.
|
A2
|
B6
|
C32
|
D7 D8
|
Aprender a argumentar e discutir ideas, individualmente ou en grupo, mantendo puntos de vista pertinentes sobre temas xerais ou especializados.
|
A3
|
B5
|
C6
|
D2
|
Saber interpretar o ámbito humano e comunitario galego atendendo á súa identidade e valores. Ser quen de mostrar empatía con medio onde se desenvolve a comunicación e de cuestionar prexuízos e falsos axiomas lingüísticos. |
|
|
|
D7 D8
|
Aprender a asumir os riscos da comunicación. Aprender a ser ousados na expresión e no tratamento. Aprender a necesidade de usar o galego tanto nos ámbitos tradicionais da comunicacion como nos novos espazos tecnolóxicos co fin de conservar o espírito comunitario e facer avanzar a cultura da comunidade en que vivimos.
|
A4
|
|
C6
|
D1 D3 D4 D7
|
Ser capaces de entender todo tipo de textos e de interpretar produtos audiovisuais, de apreciar as diferenzas estéticas entre eles e de formular razoamentos críticos sobre eles.
|
A4
|
B7
|
C2
|
D7
|
Valorar criticamente textos e discursos. Reflexionar sobre a lingua e a cultura audiovisual galegas, e sobre o papel que ambas xogan na Galicia contemporánea. |
A3
|
B7
|
C8
|
D8
|