|
B2 |
Coñecer a realidade político-social do mundo na era da comunicación global. |
|
B4 |
Expoñer os resultados dos traballos académicos de maneira escrita, oral ou por medios audiovisuais ou informáticos de acordo aos canons das disciplinas da comunicación. |
|
B6 |
Traballar en equipo e comunicar as propias ideas mediante a creación dun ambiente propicio. |
|
B8 |
Orde e método: habilidade para a organización e temporalización das tarefas, realizándoas de maneira ordenada adoptando con lóxica as decisións prioritarias nos diferentes procesos de produción audiovisual |
Sinale C
|
Código |
Habilidades |
|
C1 |
Coñecer o uso correcto oral e escrito das linguas oficiais como forma de expresón profesional na industria audiovisual. |
|
C2 |
Percibir criticamente o mundo audiovisual como froito dunhas condicions sociopolíticas e culturais ligads a unha época histórica determinada. |
|
C3 |
Coñecer os procesos e técnicas implicadas na dirección e xestión de empresas audiovisuais. |
|
C4 |
Coñecer e aplicar as técnicas de produción e emisión radiofónicas. |
|
C5 |
Analizar e implementar estratexias de distribución e difusión de contidos audiovisuais e a súa influencia no proceso de produción |
|
C6 |
Coñecer a historia e características da animación e a súa aplicación nos medios dixitais |
|
C7 |
Coñecer e aplicar as técnicas de documentación audiovisual.
|
|
C8 |
Recrear o ambiente sonoro dunha produción audiovisual |
|
C9 |
Analizar as estruturas, contidos e estilos da programación televisiva. |
|
C10 |
Deseñar a posta en escena, iluminación e dirección de actores dunha produción audiovisual. |
|
C11 |
Definir proxectos persoais de creación innovadora que contribúan ao coñecemento ou desenvolvemento das linguaxes audiovisuais ou á súa interpretación |
|
C12 |
Coñecer os fundamentos da información xornalística a través dos distintos textos e xéneros ao uso, para a súa aplicación en medios impresos e dixitais. |
|
C13 |
Conocer la historia y evolución del lenguaje y géneros audiovisuales a través de sus propuestas estéticas e industriales. |
|
C14 |
Coñecer e aplicar os recursos, métodos e procedementos empregados na construción e análise dos relatos audiovisuais |
|
C15 |
Coñecer os fundamentos da historia e teoría da comunicación. |
|
C16 |
Coñecer e aplicar as tecnoloxías audiovisuais (fotografía, cinema, radio, televisión e multimedia) en función das súas capacidades expresivas. |
|
C17 |
Coñecer a imaxe espacial e das representacións icónicas no espazo, tanto na imaxe fixa como en movemento. |
|
C18 |
Capacidade para levar a cabo a gravación, composición, edición e postproducción de produtos audiovisuais. |
|
C19 |
Xestionar con eficacia a comunicación nas redes sociais. |
|
C20 |
Escribir con fluidez guións para os diferentes formatos audiovisuais |
|
C21 |
Coñecer e aplicar as técnicas e procesos de produción e realización audiovisual nos formatos e soportes contemporáneos. |
|
C22 |
Coñecer e aplicar as técnicas para o deseño e desenvolvemento de proxectos multimedia interactivos |
|
C23 |
Analizar e implementar estratexias de márketing para o desenvolvemento, distribución e consumo de produtos audiovisuais e multimedia orientados ao mercado. |
Sinale D
|
Código |
Competencias |
|
D1 |
Comprender o significado e aplicación da perspectiva de xénero nos distintos ámbitos de coñecemento e na práctica profesional co obxectivo de alcanzar unha sociedade máis xusta e igualitaria. |
|
D2 |
Comunicar por oral e por escrito na legua galega. |
|
D3 |
Sustentabilidade e compromiso ambiental. Uso equitativo, responsable e eficiente dos recursos. |
|
D4 |
Adaptarse aos cambios tecnolóxicos, empresariais ou organigramas laborais |