Ser capaz de establecer cada unha das fases dun plan de comunicación estratéxica |
|
B1 B3 B10 B11
|
C1
|
D5 D7 D8
|
Ser capaz de determinar os métodos de investigación empregados para a planificación da comunicación |
|
B3 B9 B11
|
C1
|
D3 D5 D7
|
Ser capaz de desenvolver os aspectos esenciais da comunicación interna, entre outros, as variables que afectan á comunicación, o impacto sobre a estratexia da empresa, os tipos de comunicación interna, os recursos, vías e canles posibles, a súa utilización e adecuación |
|
B3 B4 B10 B11
|
C1
|
D2 D5 D7
|
Ser capaz de desenvolver aqueles aspectos determinantes para a xestión e avaliación das relacións coa prensa |
|
B1 B3 B7 B9 B11
|
C1
|
D3 D5 D7
|
Ser capaz de coñecer as novas tendencias de comunicación na empresa |
|
B2 B3 B9 B11 B15
|
|
D4 D5 D6 D7
|