Guia docente 2018_19
Facultade de Ciencias da Educación e do Deporte
Máster Universitario en Necesidades específicas de apoio educativo
 Materias
  O Deporte como Medio Integrador
   Avaliación
  Descrición Cualificación Resultados de Formación e Aprendizaxe
Lección maxistral O profesor proporá contidos relacionados co deporte e a discapacidade na aula, para que o alumnado interveña en clase, achegando solucións orixinais, de forma individual ou colectiva. 20 B1
B2
B3
B4
C3
C4
C6
D4
D5
D6
D7
Traballo tutelado O profesor distribúe ao alumnado
en grupos de 1 a 2 alumnos/as e a cada un asígnalle un tipo de discapacidade diferente, para que deseñen un programa
deportivo inclusivo e integrador. Deberán explicar os obxectivos, materiais, programa e a avaliación que farán de devandito programa deportivo.
40 B1
B2
B3
B4
C1
C2
C3
C4
C6
D4
D5
D6
D7
D8
D9
Traballos de aula Avaliación dos exercicios ou proxectos realizados na aula e/ou das actividades autónomas do estudante. Realización de traballos en grupos de 3 a 4 alumnos. 40 B1
B2
B3
B4
C1
C2
C3
C4
C6
D6
D7
D8
 
Outros comentarios sobre a Avaliación

Este máster non ten a modalidade de ensino non presencial, por tanto a asistencia a clase e a realización dos traballos de aula son obrigatorios para a avaliación continua.

Esta asistencia debe ser, polo menos, do 80% estando admitido faltar ao 20% da presencialidad. Para superar a materia será necesario que os estudantes obteñan en cada proba ou actividade obxecto de avaliación como mínimo o 50% da cualificación nese apartado.

Aqueles estudantes que non superen algunha das probas ou actividades poderán presentarse á avaliación do primeiro cuadrimestre, que se celebrará no período oficial establecido, acorde ao programa da materia.

Haberá unha segunda convocatoria no mes de xullo na que se avaliarán as competencias non adquiridas polo estudante durante o curso académico.

Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000