Guia docente 2014_15
Facultade de Ciencias da Educación e do Deporte
Máster Universitario en Profesorado en Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensino de Idiomas. Especialidade: Arte. Debuxo
 Materias
  Complementos para a Ensinanza do Debuxo
   Contidos
Tema Subtema
1º da ESO (Contidos, metodoloxía de ensinanza e actividades didácticas para Educación Plástica) Programación curricular, deseño de unidades didácticas e programacións de aula.

DCB de Educación Plástica de 1º da ESO.
Xestión de aula.

Estrutura do centro educativo.

Metodoloxías e estratexias de traballo co alumnado de 1º da ESO.

Recursos a disposición do profesorado.

Actividades para Plástica de 1º da ESO.

Traballo por proxectos.

Aproveitamento das dinámicas de clase para a educación en valores.
Software online para a creación de recursos educativos Ferramentas para a publicación e o intercambio dos distintos formatos de arquivo; Flickr, Soundcloud, Vimeo, Slideshare, Dropbox.

Plataformas de teleformación. Moodle (http://moodle.org).

Manexo e tratamento de recursos online de imaxe estática.

Manexo e tratamento de recursos online de imaxe dinámica.

Manexo e tratamento de recursos online de tratamento de texto.

Procura e manexo de xeradores online de bibliografías e citas bibliográficas.

Procura e manexo de xeradores online de recursos educativos.
3º da ESO (Contidos, metodoloxía de ensinanza e actividades didácticas para Educación Plástica) Programación curricular, deseño de unidades didácticas e programacións de aula.

DCB de Educación Plástica de 3º da ESO.

Metodoloxías e estratexias de traballo co alumnado de 3º da ESO.

Actividades para Plástica de 3º da ESO.

Traballo por proxectos.
1º de Bacharelato (Contidos, metodoloxía de ensinanza e traballo por proxectos no Bacharelato) Programación curricular, deseño de unidades didácticas e programacións de aula.

DCB de Debuxo Técnico de 1º de Bacharelato.

Metodoloxías e estratexias de traballo na aula de debuxo.

Actividades para Debuxo Técnico de 1º de Bacharelato.
Técnicas e ferramentas para facer presentacións e expresarse en público Manexo de software online para a creación de presentacións.

Estratexias para o uso do encerado dixital interactivo.

Recursos de oratoria.
4º da ESO (Contidos, metodoloxía de ensinanza e actividades didácticas para Educación Plástica) Programación curricular, deseño de unidades didácticas e programacións de aula.

DCB de Educación Plástica de 4º da ESO.

Metodoloxías e estratexias de traballo co alumnado de 4º da ESO.

Actividades para Plástica de 4º da ESO.
Traballo por proxectos.
2º de Bacharelato (Contidos, metodoloxía de ensinanza e Probas de Acceso a Universidade no Bacharelato) Programación curricular, deseño de unidades didácticas e programación de aula.

DCB de Debuxo Técnico de 2º de Bacharelato.

Metodoloxías e estratexias de traballo na aula de debuxo.

Actividades para Debuxo Técnico de 2º de Bacharelato.

Exercicios para as Proba de Acceso a Universidade.
Redes personais de aprendizaxe; Social Learning e E-learning (Sesión I - Exemplos e fundamentos teóricos) Conectivismo e Social Learning.

Ferramentas para o aprendizaxe en rede.

Preparación de recursos educativos específicos para o intercambio de coñecementos.

Redes sociais como ferramentas educativa.
Ciclos Medios e Formación Profesional Contidos, metodoloxía de ensinanza e estrutura da formación nos Ciclos Medios e a Formación Profesional Programación curricular, deseño de unidades didácticas e programacións de aula.

DCB dos Ciclos Medios e da Formación Profesional.

Metodoloxías e estratexias de traballo nos Ciclos Medios e na Formación Profesional.

Actividades para Ciclos Medios e Formación Profesional.
Debuxo Técnico e Xeometría Dinámica Estratexias e metodoloxías para debuxar nos programas de xeometría dinámica.

Creación de ferramentas para traballar nos sistemas Diédrico, Cónico e Axonométrico.

Definición dos distintos elementos xeométricos a través de lugares xeométricos e macros.

Polígonos regulares, transformacións e relacións xeométricas, curvas e fractais.

Os sistemas de proxección como base dos distintos sistemas de representación.

Xiros, cambios de plano e abatementos.
Relaciones do Diédrico cos outros sistemas de representación.

Historia da Perspectiva Cónica, limitacións do Sistema Cónico, superficies de proxección irregulares e curvas, Estereoscopía.
Redes personais de aprendizaxe; Social Learning e E-learning (Sesión II – Exercicio práctico) Conectivismo e Social Learning.

Ferramentas para o aprendizaxe en rede.

Preparación de recursos educativos específicos para o intercambio de coñecementos.

Redes sociais como ferramentas educativa.
As ensinanzas artísticas nas Escolas de arte (Contidos, metodoloxía de ensinanza e estrutura da formación nas escolas de arte) Programación curricular, deseño de unidades didácticas e programacións de aula.

DCB do Bacharelato de Artes e dos Ciclos de Artísticos.

Metodoloxías e estratexias de traballo no Bacharelato e nos Ciclos Artísticos.

Actividades para Bacharelato e para Ciclos Artísticos.
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000