Guia docente 2013_14
Facultade de Ciencias da Educación e do Deporte
Máster Universitario en Profesorado en Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensino de Idiomas. Especialidade: Arte. Debuxo
 Materias
  Sistema Educativo e Educación en Valores
   Bibliografía. Fontes de información

Os alumnos débense afacer a ler revistas e prensa profesional sobre educación, problemas do profesorado, ensino e cultura escolar. Especialmente, recoméndase a lectura habitual de Revista Bordón, Revista de Educación, Cuadernos de Pedagogía, Revista de Investigación en Educación.... En todas estas publicacións pódese atopar, ademais, unha rica información sobre a Lexislación educativa.

 

CAMPS, V. (1998). Creer en la educación. Barcelona: Península.

CARREÑO, M (edit.)(2000). Teorías e Instituciones contemporáneas de educación. Madrid, Síntesis Educación

CARRERAS, Llorenç et al.(1997). Cómo educar en valores. Madrid: Narcea, 4º edición actualizada.

COLOM, Antoni J. (coord.) (1998). Teorías e instituciones contemporáneas de la educación. Barcelona: Ariel.

DELORS, J. (1996). La educación encierra un tesoro. Madrid: Santillana / UNESCO

ESTEVE , J.M. (1987): El malestar docente. Laia, Barcelona.

ESTEVE, José M. (2010). Educar, un compromiso con la memoria. Un libro para educar en libertad. Barcelona: Octaedro.

FAURE, E. (1981). Aprender a ser. Madrid, Alianza Universidad

LOE, Boletín Oficial del Estado de 4 de maio de 2008.

MESTRE CHUST, V. (2007). La necesidad de la educación en Derechos Humanos. Barcelona: UOC.

MORIN, E. (1999). Los siete saberes necesarios de la educación del futuro. Francia: Unesco.

NEGRÍN FAJARDO, O (2003). Teorías e instituciones contemporáneas de educación. Madrid, Centro de Estudios Ramón Areces, D.

PENAC, D. (2008). Mal de escuela. Barcelona: Mondadori.

PUIG, J. Mª et al. (2007). Aprendizaje servicio: educar para la ciudadanía. Barcelona: Octaedro.

SARRAMONA, J. (1989). Fundamentos de educación. Barcelona: CEAC.

SARRAMONA, J. (2000). Teoría de la educación. Reflexión y normativa pedagógica: Ariel Educación, Barcelona.

SOLER VILLALOBOS, Mª P. (coord.) (2008). De la educación emocional a la educación en valores. Madrid: Ministerio de Educación y Ciencia.

Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000